Archief - Xbox 360 PRO Console (met HDMI)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rayko

Legacy Member
Na de aankoop van mijn nieuwe Elite pack vandaag, mag mijn 360 Pro de deur uit...

- Is aangekocht kerstmis 2007, is dus een model met HDMI aansluiting.
- 1 witte wireless controller (uitstekende staat, was eigenlijk mijn 2e controller)
- Component kabel
- 20Gig HD
Enz, alles wat er eigenlijk bij zat in die pack destijds

Garantie inzake RROD is dus ook nog steeds geldig. Nooit problemen of panne of RROD gehad! Heeft altijd netjes op zijn zelfde plaats gestaan, nooit in een stoffige omgeving... Er is geen krasje te bemerken

Afhaling krijgt de voorkeur, hoewel ik ook wel kan leveren indien niet te ver (regio Kortrijk)

Komt ook op andere sites te koop. Updates volgen ook hier indien ik daar biedingen krijg

Min. prijs: €120

DarkKhen

Legacy Member
Ik zou je prijs toch eens overwegen hoor als ik van jou was. Je bezit de volgende:
- Belgische wet schrijft 2 jaar garantie voor, Xbox 3 jaar voor RROD/E74. Dus technisch gezien zit hier geen garantie meer op.
- 20 gb HDD is evenveel waard tegenwoordig als de waarde van een Xbox 1 game, er zijn nu 60/120/250gb's HDD's
- en niet te vergeten dat in de Carrefour & Dreamland de console (arcade mét games) voor 130 euro ligt (dus dan heb je nog is de 2 jaar garantie erop)

Correct me if I'm wrong. :)

xGack

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik zou je prijs toch eens overwegen hoor als ik van jou was. Je bezit de volgende:
- Belgische wet schrijft 2 jaar garantie voor, Xbox 3 jaar voor RROD/E74. Dus technisch gezien zit hier geen garantie meer op.
- 20 gb HDD is evenveel waard tegenwoordig als de waarde van een Xbox 1 game, er zijn nu 60/120/250gb's HDD's
- en niet te vergeten dat in de Carrefour & Dreamland de console (arcade mét games) voor 130 euro ligt (dus dan heb je nog is de 2 jaar garantie erop)

Correct me if I'm wrong. :)

Was het niet 150 euro in Dreamland?
If not ; free up =)

robert-jan

Legacy Member
Je hebt gelijk hoor DarkKhen, staat nu in Dreamland inderdaad voor 130€ te koop met 3 games erbij.

Metteh

Legacy Member
sta ook in koeie van letter TIJDELIJKE AANBIEDING, dus ze willen der gewoon van hun stock af hè. daarom is da geen gangbare prijs.

DarkKhen

Legacy Member
So? Overal staat nu ook de X360 in tijdelijk afslag naar 150 ipv 199. Zo kunt ge blijven wikken en wegen. Het gaat over NU, niet over wat de prijzen zijn volgende week, volgende maand of volgend jaar. Als de thread starter problemen heeft met wat de mensen nu kunnen krijgen voor hetzelfde geld dat ze in een 2ehandse xbox willen steken, dan kan hij beter wachten.

Rayko

Legacy Member
En nu alleen serieuze reacties aub :) of een bodje..
geen vergelijkingen meer met een arcade die trouwens binnen x aantal tijd weer aan de volle pot voor 170 staat ;)

thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan