Archief - Xbox 360 & gesealde games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

extremepc

Legacy Member
360 SLIM 250GB


xbox 360 slim met de benodigde kabels aangekocht op 28-09-2010

foto doos

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00322.jpg


xbox 360 arcade met 250gb hardeschijf
aangekocht maart 2010 aankoopbewijs spoorloos

eventueel appart te koop

xbox 360 modern warfare hardend edition

deze is dus nog in z n origineel plastiek

is dus steelcase met behind the lines concept boek er bij

als ik goed kan lezen ook nog nog call of duty classic downloaden via een code die er in zit

deze koste me 80 euro

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/modernwarfarehardendedition.jpg



overige nieuwe games

xbox 360 nina garden 2 sealed

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/xbox360ninagarden2.jpg

xbox 360 blue dragon sealed

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/xbox360bluedragon.jpg

xbox 360 pure en batman the videogame [bundle copy ] sealed

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/xbox360pureenbatmanthevideogame.jpg

xbox 360 banjo en kazooie nuts en bolts [bundle copy ] sealed

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/xbox360banjoenkazooienutsenbolts.jpg


call of duty black ops sealed

foto voor

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00323.jpg

foto achter

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00324.jpg

Vampire Rain sealed 2x

foto voor

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00327.jpg

foto achter

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00328.jpg


Secret Service sealed 4x

foto voor

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00325.jpg


foto achter

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/SNC00326.jpg


classic games


xbox 360 dead or alive 4 sealed

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/xbox360deadoralive4.jpg

xbox 360 fable 2 sealed

foto http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/xbox360fable2.jpg



gebruikte games in nieuwstaat

COLOR="Green"] xbox 360 Halo reach bundle copy[/COLOR] italiaans




pakket verkoop geeft voorrang

pm vraagje over versturen hier maar neergezet

versturen is altijd op eigen risico is mogelijk via gewone post

of via kiala



prijs overeen te komen maar wel exclu verzending bieden ophalen mogelijk in Turnhout

Goofus

Legacy Member
> xbox 360 arcade met 250gb hardeschijf

Is dit een arcade-console waar je zelf een aparte harde schijf (voor een fat console) hebt ingestoken? Zoja, zou je de harde schijf ook apart wegdoen?

extremepc

Legacy Member
Dae Jim zei:
8incl voor Blue dragon.

das te weinig hou ik bijna niks meer aan over




Goofus zei:
> xbox 360 arcade met 250gb hardeschijf


Is dit een arcade-console waar je zelf een aparte harde schijf (voor een fat console) hebt ingestoken? Zoja, zou je de harde schijf ook apart wegdoen?


moest er een persoon alleen de xbox willen dan is het mogelijk

maar geef eerst pakket verkoop eerst voorrang


groetjes

AlexanderMenu

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor de console + controllers + alle benodigde kabels?

Dae Jim

Legacy Member
Geen probleem, voor meer zul je het tans niet kwijt geraken.

extremepc

Legacy Member
alexjX15 zei:
Hoeveel vraag je voor de console + controllers + alle benodigde kabels?


voor welke xbox is jet de oude of de slim versie

ik zou zeggen stel maar voor

mvg

8dave

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor de arcade xbox zonder hd? Is dit met een hdmi poort op?

red room

Legacy Member
hier ook interesse in enkel de xbox aangezien de mijne kapot is nu.

extremepc

Legacy Member
8dave zei:
Hoeveel vraag je voor de arcade xbox zonder hd? Is dit met een hdmi poort op?


eerlijk gezegd weet ik dat niet

want xbox staat momenteel in turnhout


ik zou zeggen stel maar voor dan zien we wel


8dave zei:
Hoeveel vraag je voor de arcade xbox zonder hd? Is dit met een hdmi poort op?

stel maar voor

red room zei:
hier ook interesse in enkel de xbox aangezien de mijne kapot is nu.


zoals bij voorganger stel maar voor en dan zien we wel

Goofus

Legacy Member
ik dan 30 excl voor de hd, als het er een originele van MS zelf is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan