treestarWeb
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik heb hier een xbox 360 elite met forza 3, pure en lego batman. Deze is volledig nieuw, doos is nog verpakt met plakband en er is nog niet 1 keer op gespeeld.
Deze mag de deur uit aangezien ik een ps3 en ps2 heb staan en geen plaats meer heb voor deze console.
Nieuw kost hij 280 euro, mijn prijs is 225.
grtz
ik heb hier een xbox 360 elite met forza 3, pure en lego batman. Deze is volledig nieuw, doos is nog verpakt met plakband en er is nog niet 1 keer op gespeeld.
Deze mag de deur uit aangezien ik een ps3 en ps2 heb staan en geen plaats meer heb voor deze console.
Nieuw kost hij 280 euro, mijn prijs is 225.
grtz