Archief - XBOX 360 elite (120GB) + 27 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThE BuGGeR

Legacy Member
hey,
hierbij staat dus de XBOX 360 met 120 GB HDD en enkele accessoires te koop deze komt wel zonder de controller. alle games van de foto's zijn er bij alleen cars is al de deur uit.
rede van verkoop is omdat deze niet meer gebruikt word omdat ik een PC heb gekocht onlangs en ik heb geld nodig voor mijn scooter

foto's

Min 300
Richtprijs 350
Meeneem 400

indien ik een beter bod krijg van vrienden of familie behoud ik mij het recht om de verkoop op dit forum te annuleren

GoUdVisKe

Legacy Member
verkoop je ook games appart?
die oblivion dat ertussen zit op de foto, is dat toevallig GOTY editie ?

Magikdekay

Legacy Member
Doe je de console apart weg en wat zou dan je prijs zijn?

ThE BuGGeR

Legacy Member
GoUdVisKe zei:
verkoop je ook games appart?
die oblivion dat ertussen zit op de foto, is dat toevallig GOTY editie ?

geen GOTY

MagiKTimo zei:
Doe je de console apart weg en wat zou dan je prijs zijn?

liefst alles te samen maar doe een bod en ik zal het eens bekijken

mvg

Magikdekay

Legacy Member
ThE BuGGeR zei:
geen GOTY



liefst alles te samen maar doe een bod en ik zal het eens bekijken

mvg

120€ voor de console. Is er nog garantie? Nooit RROD ofzo gehad?

ThE BuGGeR

Legacy Member
MagiKTimo zei:
120€ voor de console. Is er nog garantie? Nooit RROD ofzo gehad?

Nooit RROD gehad en normaal nog garantie maar weet niet waar het ticketje ligt
Vanaf 150 wil in eventueel noteren

ThE BuGGeR

Legacy Member
Het gaat hier dus enkel om de console met 120GB, de voeding en de kabels (zonder games of controller dus)
150 genoteerd, blijft tot volgende zondag 20h openstaan

Mvg

TiMoLoToV

Legacy Member
prijs wel wat aan de hoge kant, zeker zonder de controller erbij

ThE BuGGeR

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
prijs wel wat aan de hoge kant, zeker zonder de controller erbij

Als ek der nen deftige prijs van kan krijgen MET controller wil ik er wel 1e bijgeven zenne..

ThE BuGGeR

Legacy Member
dj unc zei:
10€ incl voor skate 2

Mss beter in de begin post gezet maar zou liefst pakketverkoop doen
Of de XBOX appart en het hele pakket games

Mvg


Sent from my iPad using Tapatalk

dj unc

Legacy Member
wil je niet 1 uitzondering maken aub?
ben al een tijdje op zoek naar deze game

grtz

ThE BuGGeR

Legacy Member
dj unc zei:
wil je niet 1 uitzondering maken aub?
ben al een tijdje op zoek naar deze game

grtz

Make me an offer I can't refuse en ik zal het overwegen

Mvg


Sent from my iPad using Tapatalk

ThE BuGGeR

Legacy Member
dj unc zei:
10€ incl, how can you refuse this :)

grtz

Neeh maar toch bedankt, volgende week kan ik het verlappen voor 10 excl

Mvg

Edit: zal morgen eens langsgaan bij prijsschatting en zien wa ik nog kan krijgen voor alle games appart

Sent from my iPad using Tapatalk

TiMoLoToV

Legacy Member
wil wel 150 geven maar dan zal het met controller moeten zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan