Bjaar0202
Legacy Member
Ik verkoop mijn Xbox 360 elite 120 gig zwart. Moet weg wegens nieuwe versie die uitkomt.
Hij is aangekocht in december 09. Garantieticket aanwezig, alsook de doos. Toestel is perfect onderhouden geweest, staat hier thuis ook bekend als mijn tweede kindje.
Wat erin zit:
- Xbox 360 elite 120 gig zwart (met hdmi) (kabel niet inbegrepen)
- Xbox 360 controller zwart
- Xbox 360 headset
- Xbox360 chatpad (wit)
=> +- €120
Indien niet geintresseerd in controller
- Xbox 360 elite 120 gig zwart (met hdmi) (kabel niet inbegrepen)
=> +- 80
Ik behoud mij het recht om niets te verkopen als de boden niet interessant genoeg zijn, natuurlijk.
Ik sluit af op 15 juli om 0:00.
Hij is aangekocht in december 09. Garantieticket aanwezig, alsook de doos. Toestel is perfect onderhouden geweest, staat hier thuis ook bekend als mijn tweede kindje.
Wat erin zit:
- Xbox 360 elite 120 gig zwart (met hdmi) (kabel niet inbegrepen)
- Xbox 360 controller zwart
- Xbox 360 headset
- Xbox360 chatpad (wit)
=> +- €120
Indien niet geintresseerd in controller
- Xbox 360 elite 120 gig zwart (met hdmi) (kabel niet inbegrepen)
=> +- 80
Ik behoud mij het recht om niets te verkopen als de boden niet interessant genoeg zijn, natuurlijk.
Ik sluit af op 15 juli om 0:00.