phillippedenis
Legacy Member
Dag allemaal. Ik verkoop mijn Xbox 360 controlers. Ik heb er twee tekoop liggen in het zwart 1 met draad en 1zonder draad. Ik heb ook een chatpad tekoop liggen. Dus alles mag gekocht worden voor 40 euro of mag gewisseld worden met een ps vita geheugen kaart van 8 gig. Zie zo dat wast ongeveer grtz phi.