Loziete
Legacy Member
Beste,
Bij deze verkoop ik mijn xbox wegens dat ik er nooit op gespeeld heb en dit ook nooit zal op doen wegens tijdgebrek.
Het gaat hem om een witte xbox 360 waar ik een schijf van 250 gig voor heb bij gekocht. De xbox zelf is geen 2 jaar oud en amper op gespeeld geweest.
4 controllers: 2 witte en 2 zwarte
games:
- Forza motorsport 3
- Too Human
- MW2
- Pure/batman lego
- tom Clancy's rainbow six vegas 2
- Madden nfl 10
- Beijing 2008
- Indiana Jones - Kung fu panda
Ik heb geen flauw benul hoeveel dit alles samen waard is maar bij een mooi bod mag deze vertrekken. Ik zeg wel bij een mooi bod!
Ten laatste zondag wil ik alles hier weg hebben wegens verhuis binnenkort.
Bieden maar zou ik zeggen.
Bij deze verkoop ik mijn xbox wegens dat ik er nooit op gespeeld heb en dit ook nooit zal op doen wegens tijdgebrek.
Het gaat hem om een witte xbox 360 waar ik een schijf van 250 gig voor heb bij gekocht. De xbox zelf is geen 2 jaar oud en amper op gespeeld geweest.
4 controllers: 2 witte en 2 zwarte
games:
- Forza motorsport 3
- Too Human
- MW2
- Pure/batman lego
- tom Clancy's rainbow six vegas 2
- Madden nfl 10
- Beijing 2008
- Indiana Jones - Kung fu panda
Ik heb geen flauw benul hoeveel dit alles samen waard is maar bij een mooi bod mag deze vertrekken. Ik zeg wel bij een mooi bod!

Ten laatste zondag wil ik alles hier weg hebben wegens verhuis binnenkort.
Bieden maar zou ik zeggen.
