Archief - Xbox 360 250Gb Bundel + Kinect + games +..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Ik had een 2de xbox 360 console aangekocht om in de living te plaatsen voor de kindjes. Nu zie ik dat ze er geen gebruik van maken omdat het nog iets te moeilijk is. Ik kzal waarschijnlijk 2 ds consoles aankopen in de plaats van deze xbox 360.

Dus SPLINTERNIEUWE xbox 360 console (forza 3 en crysis bundel)aangekocht op 04/11/2011 + SPLINTERNIEUWE kinect camera ook aangekocht op 04/11/2011.

* Xbox 360 console 250Gb Zwart + 1 draadloze controller
* Kinect camera + Kinect adventures
* Forza 3 (sealed, bundel versie)
* Crysis 2 Full game download code
* Code om The Gunstringer (full game) te downloaden
* Code om Fruit Ninja (full game) te downloaden
* Black eyed peas (dance game)
* Your shape (Sealed) (fitness game)
* Dance central 1 (dance game)


In totaal dus 6 games voor de kinect
Alle games zijn Belgische versies !

+ Deze games krijg je er ook bij (er zitten waarschijnlijk imports tussen)
* Halo ODST (bundel versie)
* Fifa 11
* Just cause 2
* Dante's inferno


Black eyed peas
XBOX 360 K. The Black Eyed Peas:Experience N/F - DreamLand

Your shape
Your Shape - Fitness Evolved 2012 op XBOX360

Dance central
Dance Central op XBOX360

Xbox 360 console is nog aangesloten op mijn tv, kan dus perfect getest worden. Xbox 360 console staat in een rookvrije omgeving.

Ik zou zeggen voor minimum 300 euro mag console weg, voor een toestel die maar 2 keers is gebruikt is dit een eerlijke prijs. Er zitten dus ook 12 games bij om te starten.
Let wel op, kan enkel afgehaald worden, ik beschik enkel nog over een fiets.
Snelle afhandeling gewenst.

Kan enkel geruild worden tegen het volgende :
* Tablet samsung 10.1
* Ipad 2 16Gb Wifi
* 2 3DS consoles of 1 3DS console + opleg
* Smartphone
* PS3 console + games + garantie en min.320gb
* Wii console + games + 3DS console + game(s)

Cashback actie niet meer van toepassing !

Is ook aangeboden in vriendenkring/facebook.

Greetz

Barbeet

Legacy Member
Niemand interesse? Ik zal hem dan waarschijnlijk op ebay gooien.

Ik doe er nog extra games bij.

* Dragon Age Origins
* Split second
* Top spin 3

Barbeet

Legacy Member
Absolute minimum is 290 excl.
Ruilen krijgt nog steeds voorkeur

Barbeet

Legacy Member
Afgehaald? Indien afgehaald ok. Anders komen er verzendingskosten bij.

Michiel

Legacy Member
Als ik hem vanavond of morgenavond kan ophalen, heb je een deal.
Stuur me maar een PM met je gegevens.

Barbeet

Legacy Member
Deal, ik stuur gegevens door.
Sorry maar moet werken tot 19u s'avonds.
Na 19:30u ben ik altijd thuis.
Greetz

Gegevens sent via pm


Mag gesloten worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan