Archief - X360 Slim 4GB + 250GB + FW FLash

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Hiya

Bij deze zou ik graag een zo goed als splinternieuwe X360 willen verkopen.
Hier werden amper DVD's met gelezen en is dus nog zgan. Heb hem zelf nieuw gekocht in de carrefour oostakker. Hij is opengemaakt en de garantie void stickertje is er af geweest.

Pakket bevat:

  • X360 slim 4GB
  • interne hd 250GB
  • 1 controller + chatpad
  • Firmware versie LT+ 1.1. op 9504. Is een flash.
  • Je krijgt er de originele firmware ook bij ;)
  • Doos (+ headset als die er origineel bij is?)

Daar dit toestel nieuw is en een flash bevat wat redelijk zeldzaam is op een X360 Slim wil ik er toch nog een mooie prijs voor krijgen maar bieden is vrij.

Ps: Ja, heb de flash zelf gedaan.

ook op 2dehands en andere verkoop sites

tinbie

Legacy Member
TiMoLoToV zei:

Nog niet echt een idee.. Staat er nog maar net op en wil graag wat biedingen afwachten.

Alvast bedankt voor je interesse.

Edit:
Ik heb de console 200 euro betaald.
De 250gb hd heb ik 70euro betaald bij mm.
De chatpad dan nog eens 30euro betaald bij dreamland.

En de flash op zich (de benodigdheden die ik er niet bij verkoop) waren ook redelijk prijzig.

cassie821

Legacy Member
Zou je niet beter flashen naar LT 2.0 dan is het tenminste eerlijk want nu kan de koper geen nieuwe spelletjes ( XGB3 ) afspelen é

tinbie

Legacy Member
Heb er zit aan twijfelen maar heb er eigenlijk geen zin in :/

tinbie

Legacy Member
Nee, enkel in zijn geheel, als hij dan niet weg is houd ik er mij nog wel eens met bezig.

tinbie

Legacy Member
Hey BiZi, nog niet geprobeerd; maar ik zoek het voor je op en laat u via pm nog iets weten.
Ben toch vandaag thuis :)

Ruben182

Legacy Member
Als je de xbox update dan staat terug de originele firmware op de drive.
Dus dit heeft zeker geen meerwaarde.
Zonder de garantie al zeker niet.

Ik wil graag een bod van €180 doen.
(Aankoopbewijsjes ook nog aanwezig?)

tinbie

Legacy Member
Ruben182 zei:
Als je de xbox update dan staat terug de originele firmware op de drive.
Dus dit heeft zeker geen meerwaarde.
Zonder de garantie al zeker niet.

Ik wil graag een bod van €180 doen.
(Aankoopbewijsjes ook nog aanwezig?)

Dit is zeker en vast een fair bod en is ook genoteerd.
Aankoopbewijs en doos zijn allen aanwezig.

tinbie

Legacy Member
Ja dat is geen probleem, dozen en verpakkingsmateriaal genoeg hier aanwezig ;)

Ik heb Ruben182 een pm gestuurd en ze staat dan ook gereserveerd voor hem.

Ampie

Legacy Member
Gohja, goed.. Andere firmware is andere firmware he.. Ik heb een
Jaar kunnen spelen en toen zat ik bij de banwave..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan