Archief - x360 s black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xboxfreak1986

Legacy Member
Hierbij doe ik mijn xbox 360 console met opties weg,wegens
stopzetting hobby

het gaat om:

Console s black 250 gigabyte

2x wireless controllers (1ene controller is beschadigd aan baterij
kant (speelt zoals gewoon)
andere controller verkeerd in nieuwstaat

1x wireless bluetooth headset
Hdmi kabel

Games:

Need for speed shift 1
need for speed shift2
Battlefield 3
Final fantasy online (met ongebruikte codes 1 maand gratis trial
Final fantasy 13
Met nog 1jaar en 2 maand garantie te game mania (leuven)

Games op HDD:

Assasins creed brotherhood
Testdrive unlimited 2

full aracade games:
Burnout crach
Trials Hd

Staat ook op 2dehands tekoop


alles verkeerd in nieuwstaat buiten 1 controller
Fotos op ---> Xbox 360 S BLACK 250 gigabyte (optie&hardware) - Te koop | 2dehands.be

Alles in 1 pakket , pakket heeft voorrang, ik wacht af op een goed bod voor alles samen,

xboxfreak1986

Legacy Member
ViiP3R_SniiP3RxX zei:

Voor alles samen? beetje belachelijk bod vindt je niet? waste of time,
ja voor de headset en de 2 controllers instand deal !!!!

xboxfreak1986

Legacy Member
georgiodavid zei:
Hoeveel is voldoende volgens u ;)

Console zelf minimum 150 nieuw kost ie +-230e
bf3 25e
controller 25e
Ik wacht af op pakket
Staat op garantie zelfs nog geen jaar oud, net nagekeken,

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
Ik heb op het forum
Xbox 360 slim 250gb
2 controllers
Headset
Cod mw3 harderned edition
Bf3
Black ops
Fifa 12 en 11
Batman AC
Tour 2011
En een jaar abbonement voor xbox live
Voor 150 euro, dus die 115 die geboden werdt, is niet slecht!

georgiodavid

Legacy Member
xboxfreak1986 zei:
Zeker doen, houd u niet in,waarom wil je mijne dan kopen? ga dan elders een cheape x360 kopen, ik verkoop trouwens het hele pakket,dan kom je bijlange niet aan 150, verspil je tyd niet meer.

Eventueel interesse voor ruil tegen Panasonic Blu Ray speler twv 350€

xboxfreak1986

Legacy Member
georgiodavid zei:
Eventueel interesse voor ruil tegen Panasonic Blu Ray speler twv 350€

Moest ik geen blue ray speler hebben was deze wel intressant,

xboxfreak1986

Legacy Member
georgiodavid zei:
Bovenop BAND OF BROTHERS PAK. BLU RAY.

toch bedankt! maar kan echt niets met de speler, ben zelfs van plan mijne weg tedoen, omdat ik er niet echt veel mee doe, het aanbod wat mooi

xboxfreak1986

Legacy Member
georgiodavid zei:
Bovenop BAND OF BROTHERS PAK. BLU RAY.

toch bedankt! maar kan echt niets met de speler, ben zelfs van plan mijne weg tedoen, omdat ik er niet echt veel mee doe

georgiodavid

Legacy Member
xboxfreak1986 zei:
toch bedankt! maar kan echt niets met de speler, ben zelfs van plan mijne weg tedoen, omdat ik er niet echt veel mee doe

Oke ;) geen prob.
Succes met verkoop.
Moest je lang wachten ik wil tot 130€ gaan voor xbox 250 gig en 1 contr. Een standaard draad headset.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan