Archief - Witte Xbox 360 Console tekoop (1 controller, Wifi, 120GB, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

barcaboy

Legacy Member
Hallo

Ik heb hier een in perfecte staat verkerende Witte Xbox 360 tekoop
Met HDMI aansluiting, 1 Wireless controller (met play and charge kit)
Ook met draadloze netwerkadapter en 120GB HDD
GEEN Headset!!!

Enkel afhaling in Buggenhout (vlak aan station Baasrode-zuid)
In originele doos en kabels erbij.

Had hier nog graag 100 euro van gekregen of een goed bod!!!

barcaboy

Legacy Member
Deze week afhalen zal niet mogelijk zijn wegens onvoorziene businesstrip enkel vrijdagavond... geef me 90 euro en je mag hem komen halen dan...

Reborn

Legacy Member
barcaboy zei:
kwou er 100 voor dus onder 90 gaat hij niet weg srry

Veel geluk voor zoiets oud te verkopen aan die prijs terwijl je een nieuwere versie compleet nieuw voor amper 180 euro kunt kopen ;) Ik zou blij zijn met 85, zelfs met 80, want da is het max waard, ga maar eens langs prijsschatting.

barcaboy

Legacy Member
nieuwe idd maar dan een 4GB versie geen 120GB versie...

Reborn

Legacy Member
Btw het kan nog goedkoper, bij redcoon.be kost da maar 169 euro http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B246359/cid/20002/Microsoft_XBox_360_Arcade_Slim_4GB/ en ja idd een 4gb versie maar ik vind nieuwer, compacter en vooral stiller met nieuwere functies (kinect ready!) belangrijker dan opslag en ik moet die hdd helemaal ni, zonder hdd 70 euro, dan verkoop je de hdd appart voor 20-30 euro want da is het max waard.

Deze gast https://www.beyondgaming.be/forums verkoopt zijn xbox met een grotere HDD 250 gb ipv 120 gb + headset voor 90 euro dus ge ziet maar.

Ik blijf erbij, 85 met HDD of 70 zonder, ge ziet maar.

Anders koop ik em bij redcoon voor 169 euro NIEUW en ik kan altijd later indien ik wil ergens een 2de hands HDD goedkoop kopen maar betwijfel het aangezien ik een usb stick van 16 GB ga gebruiken voor opslag voor saves, zoals ik al zei ik heb geen HDD nodig. Die 4GB van die nieuwere xbox + 16GB usb stick is in totaal 20 GB opslag voila da's hetzelfde gelijk een 20GB HDD das meer als genoeg voor mij ;)

barcaboy

Legacy Member
Moderators gelieven dit topic te sluiten, heb er men buik vol van mensen die HUN prijs willen plakken op een artikel dat van MIJ is...

Dank bij voorbaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan