Archief - VERLAAGDE PRIJS: Xbox 360 + HDD 120GB, 2 controllers, wifi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tits

Legacy Member
Ik verkoop mijn xbox door aankoop van een andere.
Het gaat om een witte xbox, met HDMI poort. Er is volgens mij geen garantie meer op. Indien voor iemand de dvddrive uitmaakt kan ik dit wel nakijken.

Hierbij zit een 120GB harde schijf(een zwarte), 2 witte draadloze controllers, 1 zwarte wireless N-adapter(de beste, duurste dus).

richtprijs:

Xbox + HDD + controller = €130
Controllers extra = €15
Wifi adapter "N" = €30

Ik verkoop pas apart van zodra de xbox weg is. Dit is gewoon een richtlijn.

Meeneemprijs pakket = €175.

Minimumprijs heb ik nog niet, ik kijk wel wat ik noteer.


Verzending wil ik gerust de kostprijs delen, maar ik sta niet in voor eventuele problemen bij verzending.

BadAss

Legacy Member
Ik heb enorme interesse in die wifi adapter. Wanneer je apart verkoopt, wil je me dit dan laten weten?

Tits

Legacy Member
Voor een goed/voldoende bod mag het meteen weg hoor. Het is gewoon niet dat ik mijn HD apart ga verkopen of beiden controllers. Zulke zaken die negatief zijn voor een volgende koper. :)

Tits

Legacy Member
Sorry, is mij wat te laag... Verzendingskosten zijn al €5,7:/

Tits

Legacy Member
up, verlaagd & meeneemprijzen ditmaal

Xbox + HDD + controller x 2 = €130
Wifi adapter "N" = €30

Tits

Legacy Member
2de UP

Xbox met 1 controller mag weg voor €110. Ge krijgt er vandaag gratis een promocopygame bij!

thebiglematskii

Legacy Member
hoeveel voor de xbox zelf zonder controller hdd en adapter?

Tits

Legacy Member
Sorry, daar begin ik niet aan. Dan zit ik hier nog met een adapter, harde schijf etc.

95 euro voor enkel de console, adapter en harde schijf.

thebiglematskii

Legacy Member
nja, xbox is just kapotgegaan dus heb hdd 2 controllers en adapter :p
soz

Tits

Legacy Member
Goh as jullie het op een akkoordje kunnen gooien is dat zeker ok voo rmij. is dat voor mij ok. bv de console voor the bigle matskki en voor grifter de harde schijf.

Ik heb ook een transfer cable moest je willen transferen.

thebiglematskii

Legacy Member
ik zou juist graag de console willen, hij mag de hdd hebben.
ik hoef ook geen controller en ook niet de adapter, deze heb ik al.

Tits

Legacy Member
Als gij het met grifter kunt regelen is het mij ok. ik wil 95 euro voor de console,HDD, met adapter.

Als Grifter een bod doet op mijn HDD, kan jij de rest eventueel bijpassen of omgekeerd.

Ik verzend dan alles wanneer ik het volledige bedrag van jullie apart op mijn rekening heb. (omdat jij een negatieve itraderscore heb). Anders stort ik het wel terug.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan