Archief - vele games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brtjanssens

Legacy Member
Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum. Ben hier belandt doormiddel van men broer die hier al langer op zit. Bij deze zou ik ook graag mijn recent uitgespeelde spellen verkopen aangezien ze anders toch maar stof beginnen eten en uiteindelijk in de vuilbak belanden.

Bieden is vrij maar reken wel 2,5 euro verzendkosten aan

Lost Odyssey
Tomb Raider Anniversary Sold to blackslayer
Bioshock Sold to blackslayer
Assassin's Creed Sold to blackslayer
The Orange Box Sold to blackslayer
Call of duty 3
Fuel Sold to blackslayer
Tomb Raider underworld Sold to blackslayer


Afhaling is ook perfect mogelijk regio waasland

SeriousFace

Legacy Member
Je prijzen zijn een stukje te hoog, bv lost odyssey 35 euro. met 35 euro kan je AC2 hier al kopen enz.. miss eens bij de prijsschatting langsgaan :)

Brtjanssens

Legacy Member
SeriousFace zei:
Je prijzen zijn een stukje te hoog, bv lost odyssey 35 euro. met 35 euro kan je AC2 hier al kopen enz.. miss eens bij de prijsschatting langsgaan :)

Merci voor de tip ik hoop het goed te hebben opgelost

Blackslayer

Legacy Member
Tomb Raider Anniversary
Bioshock
Assassin's Creed
The Orange Box
Tomb Raider underworld

Als ze allemaal origineel en geen classic zijn.
Hoeveel voor deze dan?

Brtjanssens

Legacy Member
Blackslayer zei:
Tomb Raider Anniversary
Bioshock
Assassin's Creed
The Orange Box
Tomb Raider underworld

Als ze allemaal origineel en geen classic zijn.
Hoeveel voor deze dan?

Zijn allemaal origineel 90€incl. Verzendkosten zullen hoog dus lijkt mij eerlijke prijs

Tits

Legacy Member
Brtjanssens zei:
Zijn allemaal origineel 90€incl. Verzendkosten zullen hoog dus lijkt mij eerlijke prijs

je prijzen zijn wel wat hoog.
Ik zou het forum eens wat bestuderen en bekijken hoeveel de games hier weggaan.
Bioshock & Assassin Creed gaan hier weg aan 10 incl.
Orangebox aan 14 of 15 incl.
Deze vliegen dan nog niet eens weg, hiervoor moet je nog een koper vinden.;)
Die 2 Tomb Raiders hun prijzen weet ik niet echt(denk 30-35 incl maximum voor beiden?)

55-65 incl ofzo zou een betere prijs zijn voor deze games.

Het is maar een tip die ik je geef.

Brtjanssens

Legacy Member
Tits zei:
je prijzen zijn wel wat hoog.
Ik zou het forum eens wat bestuderen en bekijken hoeveel de games hier weggaan.
Bioshock & Assassin Creed gaan hier weg aan 10 incl.
Orangebox aan 14 of 15 incl.
Deze vliegen dan nog niet eens weg, hiervoor moet je nog een koper vinden.;)
Die 2 Tomb Raiders hun prijzen weet ik niet echt(denk 30-35 incl maximum voor beiden?)

55-65 incl ofzo zou een betere prijs zijn voor deze games.

Het is maar een tip die ik je geef.

Ah merci zal eens een beetje meer de prijzen bestuderen. alvast merci voor de tip

montana13

Legacy Member
Lost Odyssey of bioshock ruilen tegen legendary,turok of juiced 2?

Brtjanssens

Legacy Member
montana13 zei:
Lost Odyssey of bioshock ruilen tegen legendary,turok of juiced 2?

Geen echte intresse voor ruilen aangezien ik niet meer game op de 360 sorry

Blackslayer

Legacy Member
Tomb Raider Anniversary
Bioshock
Assassin's Creed
The Orange Box
Fuel
Tomb Raider underworld

50inc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan