Archief - [TR/TK] Topgames

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davas

Legacy Member
Hey guys,

Ik verkoop/ruil enkele games, bekijk maar eens!

Batman Arkham Asylum
Call of Juarez Bound in Blood
Mafia II
Homefront
Wet
Splinter Cell Double Agent
Transformers: Dark Of The Moon
L.A. Noire
Section 8
Transformers: The Game

Ik heb niet meteen ideeën tegen wat ik wil ruilen of hoeveel ik voor elk wil vragen. Enkel: Mafia II en L.A. Noire zijn nog vrij dure games en zijn in zeer goede staat dus ik verwacht een redelijk tegenbod, maar we zien wel!

Go on bidding people!! :music:

:offtopic: : Voor diegene die mij niet vertrouwen met slechts nog maar enkele berichten, mijn broer heeft deze site aangeraden en die gebruikt het al meer als 5 jaar.

Daarbuiten, doe maar wat tegenbids!

Grtz

Dav. :woohoo:

Greatbeesje

Legacy Member
La noire, tegen splinternieuw nog in plastiek blooddrive, of splinternieuw nog in plastiek arcania gothica 4

Mean Mr Mustard

Legacy Member
Zijn dit games voor Xbox 360? Zoja, dan is je euhm.. hoe heet dat... prefix (?) (zo dat rode dingetje voor je topictitel) van het topic verkeerd :). Niet dat dat erg is, maar dan denken mensen dat je games verkoopt voor de oude Xbox en niet voor de 360. M.a.w. -> je trekt minder volk naar je topic

Owja, en je hebt maar 3 ups (als ik me niet vergis :p).

Bij deze: free up! :D

ps: ik probeer je topic niet af te breken, helemaal niet! Kprobeer gewoon te helpen.

Davas

Legacy Member
Greatbeesje zei:
La noire, tegen splinternieuw nog in plastiek blooddrive, of splinternieuw nog in plastiek arcania gothica 4

Neej tspijt me, niet mijn genre games =) Toch bedank!

Davas

Legacy Member
Mean Mr Mustard zei:
Zijn dit games voor Xbox 360? Zoja, dan is je euhm.. hoe heet dat... prefix (?) (zo dat rode dingetje voor je topictitel) van het topic verkeerd :). Niet dat dat erg is, maar dan denken mensen dat je games verkoopt voor de oude Xbox en niet voor de 360. M.a.w. -> je trekt minder volk naar je topic

Owja, en je hebt maar 3 ups (als ik me niet vergis :p).

Bij deze: free up! :D

ps: ik probeer je topic niet af te breken, helemaal niet! Kprobeer gewoon te helpen.

Ja dit zijn idd XBox360 games, ik had het idd niet echt door.
Kan moderator dit veranderen of kan ik dit zelf?

Grtz

D.

Davas

Legacy Member
Up 2/3

Jullie mogen bieden of suggesties doen voor andere games!

Davas

Legacy Member
Up 3/3

Laatste kans, wie L.A. Noire of Mafia II wilt ruilen moet maar pm'en.

Om middernacht doe ik dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan