Davas
Legacy Member
Hey guys,
Ik verkoop/ruil enkele games, bekijk maar eens!
Batman Arkham Asylum
Call of Juarez Bound in Blood
Mafia II
Homefront
Wet
Splinter Cell Double Agent
Transformers: Dark Of The Moon
L.A. Noire
Section 8
Transformers: The Game
Ik heb niet meteen ideeën tegen wat ik wil ruilen of hoeveel ik voor elk wil vragen. Enkel: Mafia II en L.A. Noire zijn nog vrij dure games en zijn in zeer goede staat dus ik verwacht een redelijk tegenbod, maar we zien wel!
Go on bidding people!!
: Voor diegene die mij niet vertrouwen met slechts nog maar enkele berichten, mijn broer heeft deze site aangeraden en die gebruikt het al meer als 5 jaar.
Daarbuiten, doe maar wat tegenbids!
Grtz
Dav.
Ik verkoop/ruil enkele games, bekijk maar eens!
Batman Arkham Asylum
Call of Juarez Bound in Blood
Mafia II
Homefront
Wet
Splinter Cell Double Agent
Transformers: Dark Of The Moon
L.A. Noire
Section 8
Transformers: The Game
Ik heb niet meteen ideeën tegen wat ik wil ruilen of hoeveel ik voor elk wil vragen. Enkel: Mafia II en L.A. Noire zijn nog vrij dure games en zijn in zeer goede staat dus ik verwacht een redelijk tegenbod, maar we zien wel!
Go on bidding people!!

: Voor diegene die mij niet vertrouwen met slechts nog maar enkele berichten, mijn broer heeft deze site aangeraden en die gebruikt het al meer als 5 jaar. Daarbuiten, doe maar wat tegenbids!
Grtz
Dav.

. Niet dat dat erg is, maar dan denken mensen dat je games verkoopt voor de oude Xbox en niet voor de 360. M.a.w. -> je trekt minder volk naar je topic
).