m1dnight
Legacy Member
Ik heb dit spel gekregen toen ik enkele controllers etc aangekocht heb.
Het spel is in perfecte staat. Heb het maar 1 maal gespeeld.
Nu is het mijn spel niet qua gameplay, vandaar dat ik het zou willen ruilen.
Zou graag bijvoorbeeld Skate 2 hebben. Iemand een game die hij kwijt wil ?
Mvg,
Het spel is in perfecte staat. Heb het maar 1 maal gespeeld.
Nu is het mijn spel niet qua gameplay, vandaar dat ik het zou willen ruilen.
Zou graag bijvoorbeeld Skate 2 hebben. Iemand een game die hij kwijt wil ?
Mvg,
