Archief - [TR] Harry Potter and The Half-Blood Prince

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jornax

Legacy Member
Hey,

ik bied HP6 voor X360 te ruil aan. Geen verkoop of het moet voor een uitzonderlijke prijs zijn. Hij moet niet persé weg.

Ik heb interesse in:
  • PS3-games (geen race-, sport-, of fps-games liefst)
  • Xbox (360)-games die niet op PS3/PS2 te vinden zijn, voornamelijk Mass Effect 2, Banjo & Kazooie, Naruto: TBB, Jade Empire, SW: KOTOR (1/2), Dreamfall: The Longest Journey
  • Xbox Live-abonnementen of MS-Points (laatstgenoemde is zeer gegeerd)
  • Zeldzame PS2 games of RPG's


Harry Potter and the Half-Blood Prince

Het zesde spel van Harry Potter. Easy 1000G (voor mij althans :p). BE-versie.


Als er een ruil wordt afgesloten, zijn de (mogelijke) verzendkosten ieder voor zich. Opleg van mijn kant of de bieder zijn kant kan altijd.

Men mag hier nog altijd gerust vragen stellen in deze thread. Hij staat nergens anders te ruil.

Ik sluit af wanneer er iets te ruil aangeboden wordt dat ik een goede trade vind met mijn game, + 24uur nadat de laatste up gebruikt is geweest, zodat men nog kan proberen om een beter ruilbod voor te stellen.

Make me an offer I can't refuse ;)


PS: Ik weet dat kort en bondig niet mijn sterkste kanten zijn :$

Jornax

Legacy Member
Hupsakee 2!
Komaan mannen, ik sta open voor alle voorstellen. :p

Yones

Legacy Member
Mss iets hier uit? (allemaal ps³)

- Assassins Creed
- Overlord: Raising Hell
- Killzone 2
- MotorStorm
- Mortal Kombat DC
- Kung Fu Panda
- Star Wars: TFU

:woohoo:

Jornax

Legacy Member
Star Wars zie ik misschien wel zitten. Ik ga er eerst wat over opzoeken, en morgen laat ik hier iets weten. OK?
[Al de rest geen interesse in of heb ik (gehad)]

Jornax

Legacy Member
Oei, sorry, was de thread een beetje uit het oog verloren :p Mijn excuses. Ik heb er wel wat interesse voor, Yones, dus ik ga het noteren. Ik sluit af 24u nadat mijn laatste up is gebruikt, als er tenminste niemand iets beters biedt ;)

Jornax

Legacy Member
Nee, ik ben daar jammer genoeg niet geïnteresseerd in, toch bedankt voor het aanbod :)

Jornax

Legacy Member
Veel plezier ermee, en bedankt om m'n thread wat omhoog te houden :p

crazyjoker

Legacy Member
np wou het eigenlijk 2 keer omdat mijn ander misschien zou verkopen :p
1000 gamerscore is toch niet zo gemakkelijk hoor :p heb er 700 en moet nog paar crest achievements hebben + die zwerkbal badges en duel badges

Yones

Legacy Member
Ik ga m'n bod moeten intrekken. Star wars is verkocht

nog veel suc6 met de ruil/verkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan