Archief - [TR] aantal games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hung

Legacy Member
Ik heb een aantal games die ik heb uitgespeeld en wil deze graag ruilen voor iets anders. Ik ben ook bereid bij te betalen indien nodig.

Ik heb:

Modern Warfare 2 (geruild en niet meer beschikbaar)
Borderlands
Far Cry 2
Devil may cry 4

Ben op zoek naar:

Batman
Mass Effect 2
Bayonetta
Assassin's Creed II

Suggesties zijn welkom

groeten,
hung

Huuskie

Legacy Member
Fallout + burnout paradise voor COD MW2

Fallout voor Borderlands?

Jessed

Legacy Member
bayonetta (sealed!) voor modern warfare 2 + 7 euro?

Die 7 euro omdat bayonetta iets nieuwer + sealed is.

hung

Legacy Member
Huuskie zei:
Fallout + burnout paradise voor COD MW2

Fallout voor Borderlands?

Sorry Huuskie, maar geen interesse voor Fallout.

Jessed zei:
bayonetta (sealed!) voor modern warfare 2 + 7 euro?

Die 7 euro omdat bayonetta iets nieuwer + sealed is.

Voor 5 EUR hebben we een deal Jessed.
Indien akkoord, pm me je gegevens en ik schrijf de 5 EUR over en verzend het in de week.

hung

Legacy Member
Ik ben aan't wachten op Jessed voor een ruil met borderlands.
Dus effe wachten hoe dat verloopt :)

Jessed

Legacy Member
Ik heb je al een PM gestuurd hé :)

Of heb je die niet toegekregen?

hung

Legacy Member
Blizzard01 zei:
borderlands ruilen tegen overlord 2?

Hey,
Ik heb mij vergist, ik heb een ruil gedaan met COD en heb borderlands dus nog.
Maar ik heb even gekeken naar overlord 2 en die klein beestjes gaan mij enorm storen. Het spel ziet er zeker nog wel ok uit. Maar ik denk niet dat ik het graag ga spelen.
Sorry.

Succes,
hung

Blizzard01

Legacy Member
cava :)
Of wilt ge dak e kleine opleg erbij doe of verkoopt ge het spel ook?

hung

Legacy Member
Blizzard01 zei:
cava :)
Of wilt ge dak e kleine opleg erbij doe of verkoopt ge het spel ook?

Ik zal even eens kijken voor hoeveel borderlands verkocht wordt.
Je mag het uiteraard ook kopen. Tis nie dat ik het nog ga spelen :)
Borderlands met zo'n kartonnen hoesje, lijkt wel special edition. Maar denk nie dat het een special edition is.

Ik zal de prijs even uitvissen.

gr,
hung

edit: heb rap gekeken. 20 EUR en 2 EUR verzending is het goedkoopste da ik rap rap gevonden heb. Mag voor mij weg voor die prijs.
Er zit indd een kartonneke rond, maar is geen special edition ofzo. Doos en DVD zijn volledig krasvrij. Ziet er uit als nieuw.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan