Dome
Legacy Member
Hey,
Heeft iemand net bayonetta gekocht en heeft het uitgespeeld/vindt het niet leuk/... ? Ik heb de demo gespeeld en ik moet zeggen I'm dying to play it
Aangezien het spel zo nieuw is, wil ik gerust ruilen voor 2 of 3 oudere games.
De games waarvoor ik wil ruilen:
- overlord 2
- prince of persia
- street fighter 4
- fallout 3
- gears of war
- crackdown
- project gotham racing 3
Doe een voorstel als je geïnteresseerd bent...
Heeft iemand net bayonetta gekocht en heeft het uitgespeeld/vindt het niet leuk/... ? Ik heb de demo gespeeld en ik moet zeggen I'm dying to play it

Aangezien het spel zo nieuw is, wil ik gerust ruilen voor 2 of 3 oudere games.
De games waarvoor ik wil ruilen:
- overlord 2
- prince of persia
- street fighter 4
- fallout 3
- gears of war
- crackdown
- project gotham racing 3
Doe een voorstel als je geïnteresseerd bent...