Yo,
Ik verkoop mijn Wireless Networking Adaptor (niet de nieuwe N-versie)
Is nog in uitstekende staat.
Reden van verkoop: Heb een internet-kabel gekocht die lang genoeg is om tot bij mn Xbox te gerake.
Doosje is jammer genoeg niet meer te vinden...
Bied maar los
