San Yokohama
Legacy Member
Hallo,
Bij deze wil ik eventueel (lees: bij een goed voorstel) mijn Pro Evolution Soccer 2010 van de hand doen.
Heb deze woensdagavond gekocht bij game mania voor €60, dus het spreekt voor zich dat deze game nog in absolute nieuwstaat is. (Het was eigenlijk een bevlieging, kan het kassabonnetje er bijdoen indien gewenst)
Ik zet de minimumprijs dus ook op €45 excl, zodat ik niet té veel verlies maak.
Kan ook geruild worden tegen een recente game, ik heb interesse in:
-Cod: MW2
-The Saboteur
-Assassins Creed 2 (heel mss)
-Evt nog iets anders
(Heb ook een Ps3, dus daar mogen ook dingen van worden aangeboden)
Grtz
Bij deze wil ik eventueel (lees: bij een goed voorstel) mijn Pro Evolution Soccer 2010 van de hand doen.
Heb deze woensdagavond gekocht bij game mania voor €60, dus het spreekt voor zich dat deze game nog in absolute nieuwstaat is. (Het was eigenlijk een bevlieging, kan het kassabonnetje er bijdoen indien gewenst)
Ik zet de minimumprijs dus ook op €45 excl, zodat ik niet té veel verlies maak.
Kan ook geruild worden tegen een recente game, ik heb interesse in:
-Cod: MW2
-The Saboteur
-Assassins Creed 2 (heel mss)
-Evt nog iets anders
(Heb ook een Ps3, dus daar mogen ook dingen van worden aangeboden)
Grtz
maar er mag nog steeds geboden worden.
