Archief - [TK/TR] Mass Effect 3, Mass Effect 2, Mass Effect en Red Faction: Armaggedon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Codax

Legacy Member
Te koop of te ruil:

Alle drie de Mass Effect games dus:
- Mass Effect
- Mass Effect 2 (Cerberus Code gebruikt)
- Mass Effect 3 (Code ongebruikt)

En Red Faction Armageddon

Stel maar iets voor!

Games die ik zoek:
- Dark Souls
- Dead Rising 2: Off The Record
- Metal Gear
- Ray man
- SSX

Maar bied maar gerust iets anders/een mooi bod.

sundaypunk

Legacy Member
Mass Effect + Mass Effect 2 tegen Bulletstorm + Two Worlds ?

Codax

Legacy Member
sundaypunk zei:
Mass Effect + Mass Effect 2 tegen Bulletstorm + Two Worlds ?

Is zeker een mooi bod maar heb Bulletstorm al gehad en niet meteen interesse in Two Worlds. Sorry.

de hamster

Legacy Member
interesse in gears of war 3 en l.a noire voor Mass effect 3?

Duc1n0

Legacy Member
Dead Rising 2 Off the record (sealed) eventueel voor Mass Effect 3 ?

Codax

Legacy Member
de hamster zei:
interesse in gears of war 3 en l.a noire voor Mass effect 3?

Gears of War 3 interesseert me wel, maar heb LA Noire al gespeeld.

Duc1n0 zei:
Dead Rising 2 Off the record (sealed) eventueel voor Mass Effect 3 ?

Is voor mij goed, maar dan wel met een opleg. Mass Effect 3 met code intact is me meer waard dan Dead Rising 2

Duc1n0

Legacy Member
Codax zei:
Gears of War 3 interesseert me wel, maar heb LA Noire al gespeeld.



Is voor mij goed, maar dan wel met een opleg. Mass Effect 3 met code intact is me meer waard dan Dead Rising 2

Dan pas ik. Zo groot is mijn interesse in Mass Effect 3 niet.

Het gaat hier trouwens niet om "Dead Rising 2" (09/2010) maar om "Dead Rising 2 : Off the record (10/2011). Ook is/was mijn exemplaar sealed.

de hamster

Legacy Member
@Codax

aan hoeveel opleg had je gedacht bij Gears of War 3?

Codax

Legacy Member
de hamster zei:
@Codax

aan hoeveel opleg had je gedacht bij Gears of War 3?

Sorry maar ik ga je moeten teleurstellen, een maat van mij heeft Gears of War gisteren gekocht dus ga ik hem waarschijnlijk van hem binnenkort wel eens lenen ;-) ben toch enkel geïnteresseerd in de campaign; Sorry!

Codax

Legacy Member
Uhm, 24 euro voor Mass Effect 3, 10 voor 2 en dan smijt ik de eerste er gratis bij.

+ dan waarschijnlijk ongeveer 6 euro voor verzending

Dus dan komen we op 40 euro.

sundaypunk

Legacy Member
Als deal nog niet gemaakt is

Mass Effect 3 ruilen tegen Deus Ex Human Revolution + 10€ voor ME1 & ME2 ?

Codax

Legacy Member
Sorry Sunday, deal is rond + heb Deus Ex zelf hier nog liggen. Superspel :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan