Archief - [TK/TR] LOTR Conquest, Mirror's Edge, Oblivion & meer!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
Ik heb volgende games te koop of te ruil (alles in perfecte staat):

- Mirror's Edge
- LOTR Conquest
- Oblivion
- Saints Row
- Alone in the Dark (Franse cover)
- Call of Duty 2
- Prey
- Fifa 09
- Xbox Live Arcade Pack


Titels waarin ik interesse heb:
- Spongebob Truth or Square
- Call of Duty 4
- Wolfenstein
- Evt andere ^^

- Big boxed PC games
- Alles van Resident Evil

Slynx

Legacy Member
FoO, ik had volgende post geplaatst in je andere topic binnen het "gezocht"-deel van het forum, maar daar kreeg ik geen reactie van je ;)

ik heb hier nog een hele hoop big boxed games liggen, die duke nukem en doom kan ik jammer genoeg niet meer vinden waar ik het in een andere thread van jou over had. Anyway, hier een lijstje:

GTA2
V-Rally
Lego Island
Overboard
Super EF 2000
Final Fantasy 8
Fifa 98
Need for speed 2 SE (classic)
sudden strike 1
Tony Hawk's pro skater 2
Honda superbike world champions
Tomb Raider 2
Age of Empires 1 Gold Edition
Grand Touring
Midtown Madness 2

Dit is hetgene wat ik hier in de vlucht nog tegenkwam, er zitten enkele games tussen waar volgens ebay in elk geval nog een degelijk prijsje voor te krijgen is. Indien je geïnteresseerd bent stuur je maar PM, anders nog veel succes met de verdere zoektocht.

Daimakaimura

Legacy Member
FoO zei:
niet echt interesse in. je mag ook altijd een bod doen e:)

mja ik ruil liever heb nog teveel games die ik van hand moet doen :)

misschien ruilen met resident evil 2 op de N64?
met boekje maar zonder doos

FoO

Legacy Member
Daimakaimura zei:
mja ik ruil liever heb nog teveel games die ik van hand moet doen :)

misschien ruilen met resident evil 2 op de N64?
met boekje maar zonder doos

Ah damn, met doos had ik het direct gewild. Jammer :(
Heb je eventueel PS1 games?

Daimakaimura

Legacy Member
wel heb ik de gamecube verzie nog van resident evil 2 dubbel

FoO

Legacy Member
Daimakaimura zei:
wel heb ik de gamecube verzie nog van resident evil 2 dubbel

da lijkt me meer iets voor mij ^^ ruil je niet voor beide RE2's? (n64 en gamecube)?

FoO

Legacy Member
Tallyshizzle zei:
Interesse in Eat Lead: the return of Matt Hazard?

niet echt iets voor mij. heb je nog andere dingen (voor andere platforms) of resident evil stuff?
bieden mag ook altijd e ^^

Audiofiel

Legacy Member
Ik heb nog 2 pc games liggen : Baldur's gate 2,Turok 2 .
Interesse in Mirror's Edge

FoO

Legacy Member
Audiofiel zei:
Ik heb nog 2 pc games liggen : Baldur's gate 2,Turok 2 .
Interesse in Mirror's Edge

BG2 heb ik jammer genoeg al, en Turok 2 ooit gehad op xdoos. Iets anders?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan