Archief - TK/TR - Gears of War 3 (20incl)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gvQ

Legacy Member
Codes gebruikt.

Enkel te ruil tegen de volgende games :

- SR 3

Ruilen met GOW3: Ik leg 20 euro op. (indien codes niet gebruikt)

Kopen?
GOW3: Bieden vanaf 20 incl. (Meeneem 25 incl.)

24u na het minimumbod is de game voor jou! (Ruilen krijgt altijd voorrang!)

Indien je een voorstel doet wil ik ook graag weten of er codes gebruikt zijn.

Tits

Legacy Member
Hoelang kan je wachten voor SR3? ik heb hem nog sealed liggen bij mij, maar wil hem nog uitspelen. (ik begin dit weekend)

Misschien dat ik anders dit weekend een geldbod doe.

gvQ

Legacy Member
Dag Tits,

Ik wil wel nog even wachten als je hem 100 % zeker wilt wisselen, maar indien jij dat niet erg zou vinden leg ik dan wel maar 15 ipv 20 euro op omdat de game dan alweer iets in waarde gezakt zal zijn.
Laat ons zeggen dat ik hem graag het weekend van 23 december zou hebben. (2 weken dus)
Is dat haalbaar voor jou? En welke codes zullen er gebruikt zijn?

Gr

gvQ

Legacy Member
Avenger 2.0 zei:
Bodje 20 incl op GOW3 indien nog interesse

Beste,

Ik zou eerst graag een antwoord krijgen van Tits. Indien ik na dit weekend niets meer van hem hoor (Maandagavond 20u) is de game voor jou, is dat goed voor jou?

Gr Gilles

Avenger 2.0

Legacy Member
gvQ zei:
Beste,

Ik zou eerst graag een antwoord krijgen van Tits. Indien ik na dit weekend niets meer van hem hoor (Maandagavond 20u) is de game voor jou, is dat goed voor jou?

Gr Gilles

Voor mij is dat in orde.

Tits

Legacy Member
Damn, vergeten. Verkoop hem maar aan Avenger 2.0.

Periode die je me gaf vind ik perfect, maar 15 euro vind ik net wat te weinig. GoW 3 is op het forum veel te vinden voor 20 euro incl. SR3 heb ik nog niet zien weg gaan onder de 35 euro.

Prijzen van beiden games zullen dalen e;-).

Code ga ik niet gebruiken, wellicht. (dit is enkel voor co-op en er zijn eigenlijk geen co-op missies die verplicht zijn voor achievements of dergelijke)

gvQ

Legacy Member
Tits zei:
Damn, vergeten. Verkoop hem maar aan Avenger 2.0.

Periode die je me gaf vind ik perfect, maar 15 euro vind ik net wat te weinig. GoW 3 is op het forum veel te vinden voor 20 euro incl. SR3 heb ik nog niet zien weg gaan onder de 35 euro.

Prijzen van beiden games zullen dalen e;-).

Code ga ik niet gebruiken, wellicht. (dit is enkel voor co-op en er zijn eigenlijk geen co-op missies die verplicht zijn voor achievements of dergelijke)

Deal met Avenger dan.
Pm sent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan