Archief - TK/TR Diverse Xbox Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davas

Legacy Member
Hey guys,

Kleine verkoop van wat games, ik weet er niet meteen een prijs op te zetten, bied maar gewoon iets en we zien wel! Aanbod voor ruilen mag ook altijd! Dus je hebt de vrije loop!

Call Of Juarez: Bound in Blood
Batman: Arkham Asylum
Mafia II
Homefront
Wet
L.A. Noire
Transformers: Dark Of The Moon

Alles in goede staat.

Laat maar iets weten - Below!

Grtz

Dav. :applause:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
€10incl voor mafia 2 indien je eerst verzendt gezien je hier nieuw bent.

Greatbeesje

Legacy Member
LA noire ruilen tegen al deze
3 Zonder handleiding.

2 nog splinternieuw

- Project Sylpheed.
- Bleu Dragon.

1 niet meer in de plastiek

- Risen.

1 met handleding DJ Hero

Huuskie

Legacy Member
LA noire tegen iets hieruit?

- Brothers in arms Hells higway
- Ridge racer 6
- Ninja Gaiden 2 (krasjes)
- Halo 3 (krasjes)
- PGR 3 (classic)
- Rainbow six vegas 1 (classic)
- Kane and lynch dog days
- Flashpoint dragon rising
- Just cause 2
- Dungeon siege 3
- Dead or alive 4

Davas

Legacy Member
@Greatbeesje - Hou ik even in wacht, ik sluit woensdag, anders deal!
@Huuskie - Hebk ik al verschillende van gespeeld, toch bedankt!
@Deajim - Nee, niet mijn stijl, sorry =)

Depresjon

Legacy Member
intresse in iets hieruit ? Ik heb intresse in LA Noire of Batman.
Wel enkel als je eerst verzend wegens nog geen itrader.

- The Saboteur
- R.U.S.E
- Nier
- Prototype
- Forza 2/Viva pinata (Bundle copy,doosje beschadigd door post)

Davas

Legacy Member
Hmm, Batman tegen The Saboteur en Forza 2? La Noire is og teveel waard tegenover de adere games uit uw lijstje, toch bedankt.

Depresjon

Legacy Member
Davas zei:
Hmm, Batman tegen The Saboteur en Forza 2? La Noire is og teveel waard tegenover de adere games uit uw lijstje, toch bedankt.

Batman tegen The sabotuer wil k nog doen.

Forza 2 doe ik niet apart weg,das een bundle met viva pinata.

Davas

Legacy Member
The Saboteur wil ik wel maar vindet ergens te weinig... ik denk erover na. =) Woensdag doe ik dicht.

Depresjon

Legacy Member
Davas zei:
The Saboteur wil ik wel maar vindet ergens te weinig... ik denk erover na. =) Woensdag doe ik dicht.

Doe maar.batman is vroeger gereleased dan the saboteur,dus waarom te weinig?

Sent from my galaxy tab using Tapatalk

Davas

Legacy Member
Depresjon zei:
Doe maar.batman is vroeger gereleased dan the saboteur,dus waarom te weinig?

Sent from my galaxy tab using Tapatalk

Daar kijk ik niet naar, ik kijk naar wat ze nu nog waard zijn op de moment en The Saboteur is nieuw 15 EURO en Batman 30 euro op bol.com.

Batman is nog in perfecte staat dus die wegdoen tegen minder als helft van de prijs (omdat die van jou ook 2de hands is) doe ik nog niet..

Maar zoals ik al zei, kdenk er wel over.

Davas

Legacy Member
Lionsgate zei:
LA Noire voor sniper: ghost warrior en topspin 4? :)

Nee sorry hou niet van sportgames =) (Topspin dan toch)

---

Deze is dicht en gedaan voor verkoop --- nieuwe lijst is beschikbaar, meer games. Ruilen en bieden mogelijk in ander topic.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan