Archief - TK/TR Deus ex en oudere games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dj unc

Legacy Member
Hello,

Ben bezig met een kastenopruimactie en de volgende games moeten weg,
Ruil of verkoop (liefst verkoop)

Deus Ex Augmented (codes niet gebruikt) verkocht
Gears of War 2 goty (codes niet gebruikt) verkocht aan pro red
Forza 3 CE (codes niet gebruikt, sleutelhanger ontbreekt wel) 23€
Alone in the dark 13€
indiana Jones/ Kung fu panda 10€ verkocht aan pro red
Lego Batman/ Pure 10€
Far Cry 2 (ntsc versie, engelse handleiding en boxart) 13€
Splinter cell double agent + code om Chaos theory te downloaden 13€
Call of duty 4 verkocht
Too Human 13€
Tomb Raider Anniversary 13€
Nhl 2K7 8€
Madden 07 8€
Tiger woods 07 8€

Bied maar, kzal wel zeggen of het te hoog of te laag is :)

grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Bodycount + Watchmen The End Is Nigh Part 1 en 2 tegen Deus Ex?

Grtz

dj unc

Legacy Member
no thanx to the both of ya,

games waartegen ik deus ex wil ruilen: Driver SF, Gears of war 3
voor de andere games: mocht er iemand stuntman liggen hebben, heel veel interesse.
Kweet ook wel dat het niet de recentste toppers zijn,dus zal ik snel tevreden zijn.

grtz

dj unc

Legacy Member
Prijzen bijgezet in OP.
Deze prijzen zijn de meeneemprijzen incl!!

grtz

durchgefallen

Legacy Member
Wil echt niet vervelend doen hoor maar ik denk dat bepaalde prijzen wat hoog zijn. Alone in the dark kun je voor 5€ in de game mania vinden :-(

dj unc

Legacy Member
Dat is niet vervelend, integendeel.
Kvolg de tweedehandsmarkt niet meer op de voet, dus voor bepaalde games
is het dan ook moeilijk om er een correcte prijs op te plakken.
De heel oude games zou ik liefst ruilen, de iets minder oude verkopen.

grtz

dj unc

Legacy Member
Deus ex is 99.99% zeker verkocht aan iemand uit mijn friendlist.
Niemand geïnteresseerd in de andere games?
Jullie mogen gerust bieden hoor, de vermelde prijzen zijn meeneem, dus bieden staat vrij!!!!


grtz

Evil Skull

Legacy Member
Hoi,

Ik heb gehoord dat jij scene it te ruil hebt intresse in ruil met Bulletstorm?
Pm me maar hoor het graag..

Grtz mate :)

Evil Skull

Legacy Member
Forza3 en gears of war 2 goty vs Wheelman en Brink+DoomDlc(tis wel vr ps3 heb nog mr 2 games bij xbox, fifa11&MW2)
GRTz

dj unc

Legacy Member
@ evil skull: scene it vs bulletstorm is een deal, kstuur je direct een pm!!!!
voor de andere aanbieding: op zich een heel aantrekkelijk voorstel,
maar kgebruik mn ps3 enkel vr exclusives, en kben ook een beetje een achievementwhore :)

@depresjon: heb ik beide al, toch bedankt

grtz

dj unc

Legacy Member
laatste up

En omdat de games echt wel weg moeten heb ik nog iets interessants;
Wie forza 3 (incl codes en usb stick 2gb nog nooit gebruikt) of gears 2 goty (inclusief alle dlc) wilt kopen, mag er gratis nog een andere game bijkiezen!!!

dus 2 games voor de prijs van 1!!!
op een combinatie van de andere games is deze aanbieding natuurlijk ook geldig :)

dj unc

Legacy Member
cod 4 is ondertussen ook weg aan iemand uit de friendslist

@ P R O Red: deal, check pm, maar je mag nog een extra game kiezen uit het lijstje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan