Archief - TK/TR CONSOLE XBOX360 (60GB) + 11 GAMES

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slinck

Legacy Member
te koop wegens gebruik als DVD-speler:

XBOX360 (60 GB)
+ 2 wireless controllers
+ games:

GTA IV
Ninja Gaiden II
Fight Night Round 3
Halo 3
Star Wars - The Force Unleashed
Ace Combat 6 - Fires of Liberation
(edit) + Indiana Jones & Kungfu Panda

+ XBOX-games:
HALO 1
HALO 2
True Crime: Streets of LA,
Matrix: The Path of Neo,
Lotr3 (de goeie, waar je met 2 kan spelen --> wreed tof)

Alles in perfecte staat met dozen.

Wil ruilen voor PS3 (liefst het model dat backward compatible is + moet bluray kunnen spelen).

Af te halen in A'pen/Borgerhout of ergens 'onderweg'.

Happy bidding.
Ook te koop vanaf volgende week in de vriendenkring.

Manjak

Legacy Member
Verkoop je ook apart? Zou geintresseerd zijn in controller en gta IV

Mad=P

Legacy Member
Indien je apart verkoopt ben ik wel geïntresseerd in controller en hd

Slinck

Legacy Member
goede middag
- voorlopig niets apart
- richtprijs: voorlopig minimum Eur 200 voor alles (ik zou uiteindelijk nog liever een RUIL willen doen met een PS3)
- aangekocht: 23 december 2008

MajorK

Legacy Member
Misschien wel interesse en ik heb een PS3 (not backwards compatible op overschot).
Kan je eens checken welke dashboard dit systeem heeft.
Ergens onder system, kan je een aantal parameters uitlezen (wat alfabet nummers en cijfers).
Hoeveel amperage heeft deze xbox (14,2A of 12,x)

Slinck

Legacy Member
heb een PS3 gekocht, wacht enkel nog op PM van verkoper hier op't forum.

dashboard is onlangs updated (om een of ander divx/xvid formaat te kunnen lezen) maar zal straks nog eens controleren. ampere wordt straks checked.

Spacid

Legacy Member
Indien er nog minstens een jaar garantie op staat:

Enkel de console, de kabels en 1 controller. Voor 130 euro kom ik hem halen.

Ik ben er zeker van dat je die andere controller en al die games voor meer dan 60 euro kan verkopen. GTA + controller is al 60 euro waard.

Ik kan er dit weekend al om komen.

Slinck

Legacy Member
Amp: 14,2
Dashboard: 2.0.8955.0

heb een bod van 200 en indien geen hoger bod hier, sluit ik morgen voor 12h00 (pm) af.

Spacid

Legacy Member
Ik heb ondertussen bij iemand anders al 1 gekocht.
Veel succes nog met uw verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan