Archief - TK/TR COD MW2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maximmichel

Legacy Member
Is van ne maat van mij.
Liefst te koop! Bieden vanaf: 23excl Meeneem: 30incl
Ruilen kan ook maar dat moet ik dan via hem vragen. Recente games wel!

maximmichel

Legacy Member
?? was dat nu voor iets? bij mij biedt ge eerst en ik sloot vanavond af...
En dan gade efkes hetzelfde bod doen in een thread die op zelfde dag afsluit en dan die deal voor deze kiezen??

wally_wortel

Legacy Member
maximmichel zei:
?? was dat nu voor iets? bij mij biedt ge eerst en ik sloot vanavond af...
En dan gade efkes hetzelfde bod doen in een thread die op zelfde dag afsluit en dan die deal voor deze kiezen??


Doet imo niets verkeerd.
Diegene die eerst afsluit heeft de deal binnen, heeft u ook nog verwittigd en niet gewoon na afsluiten gezegd dat hij al gekocht had in een ander topic.

Het is wel jammer voor u ntuurlijk.

fredenevy

Legacy Member
wally_wortel zei:
Doet imo niets verkeerd.
Diegene die eerst afsluit heeft de deal binnen, heeft u ook nog verwittigd en niet gewoon na afsluiten gezegd dat hij al gekocht had in een ander topic.

Het is wel jammer voor u ntuurlijk.

kan hier wel een negatieve i-trader voor krijgen...

ThekillingGoku

Legacy Member
Waarom zou ik hier negatieve trader voor moeten krijgen.
Zoals wally zegt. Ik doe niets verkeerd. Ik ben niet de enige die meerdere threads volgt. Het zou redelijk onlogisch zijn als je je kans niet zou mogen wagen in meerdere threads.

fredenevy

Legacy Member
ThekillingGoku zei:
Waarom zou ik hier negatieve trader voor moeten krijgen.
Zoals wally zegt. Ik doe niets verkeerd. Ik ben niet de enige die meerdere threads volgt. Het zou redelijk onlogisch zijn als je je kans niet zou mogen wagen in meerdere threads.

kijk bij de regels: bieden is kopen. heb er zelf ook al neg i-trades voor gehad...

ThekillingGoku

Legacy Member
Moet ik dan bij elke post 'onder voorbehoud' gaan bij zetten zoals ik hier al vaak heb gezien?

wally_wortel

Legacy Member
Vrij retarded dat ge daarvoor neg I-trader kunt krijgen lijkt me.

Als verkoper moogt ge dus wel nog u ding laten openstaan omdat ge er mss een betere prijs gaat voor krijgen van iemand anders,
Maar als koper moogt ge niet proberen een betere prijs te krijgen bij een andere?
Beetje scheve redenering.

Let op; absoluut geen verwijt naar de TS toe.

ThekillingGoku

Legacy Member
idd wally.
Trouwens, thread heeft 3 dagen 'cold' gestaan. Dus op het moment dat ik bood op de andere thread zat deze uiteraard niet direct vers in het geheugen.
Heb dat achteraf opgemerkt dat deze terug actief was geworden en ben dan uiteraard wel hoffelijk genoeg geweest de verkoper hier te verwittigen. Nu zou ik daarvoor onder mijn voeten moeten krijgen. Hmmmmm :sop:

maximmichel

Legacy Member
Kzou maar stoppen met memmen:) ge vraagt om een negatieve itrader zo.
thread mag dicht, kzal het wel in vriendenkring verkopen.

NotoriousP

Legacy Member
fredenevy zei:
kijk bij de regels: bieden is kopen. heb er zelf ook al neg i-trades voor gehad...

Je mag je bod terug trekken zolang er niet afgesloten is bij mijn weten... Het gebeurt alleszins toch dagelijks en ik heb er nog niet veel negatieve I-traders voor zien geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan