Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maximmichel zei:?? was dat nu voor iets? bij mij biedt ge eerst en ik sloot vanavond af...
En dan gade efkes hetzelfde bod doen in een thread die op zelfde dag afsluit en dan die deal voor deze kiezen??
wally_wortel zei:Doet imo niets verkeerd.
Diegene die eerst afsluit heeft de deal binnen, heeft u ook nog verwittigd en niet gewoon na afsluiten gezegd dat hij al gekocht had in een ander topic.
Het is wel jammer voor u ntuurlijk.
ThekillingGoku zei:Waarom zou ik hier negatieve trader voor moeten krijgen.
Zoals wally zegt. Ik doe niets verkeerd. Ik ben niet de enige die meerdere threads volgt. Het zou redelijk onlogisch zijn als je je kans niet zou mogen wagen in meerdere threads.

fredenevy zei:kijk bij de regels: bieden is kopen. heb er zelf ook al neg i-trades voor gehad...