Fredchie
Legacy Member
Te koop/ Te ruil
- Battlefield 3 (Codes ongebruikt!): 25€ incl. (Verkocht aan goldenbrown)
- Formule1 2011 (Codes gebruikt): 20€ incl. (Verkocht aan yvescorvilain)
- Assassin's creed: 10€ incl.
- COD MW2: 10 incl. (Doosje beschadigd)
- The Godfather II: 10 incl. (Verkocht aan kenstah)
- FIFA 2012 Online Pass: Vanaf gratis (gedoneerd aan thebiglematskii)
Interesse in de volgende ruilgames: forza 4, FIFA Street, AC II, AC brotherhood, AC revelations, red dead redemption. Andere voorstellen ook welkom.
- Battlefield 3 (Codes ongebruikt!): 25€ incl. (Verkocht aan goldenbrown)
- Formule1 2011 (Codes gebruikt): 20€ incl. (Verkocht aan yvescorvilain)
- Assassin's creed: 10€ incl.
- COD MW2: 10 incl. (Doosje beschadigd)
- The Godfather II: 10 incl. (Verkocht aan kenstah)
- FIFA 2012 Online Pass: Vanaf gratis (gedoneerd aan thebiglematskii)
Interesse in de volgende ruilgames: forza 4, FIFA Street, AC II, AC brotherhood, AC revelations, red dead redemption. Andere voorstellen ook welkom.
