Archief - TK/TR: 14 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goofus

Legacy Member
Wegens uitgespeeld/dubbel mogen volgende games de deur uit. Ze zijn allemaal in perfecte staat en zijn zeer goed verzorgd. Ik heb een sterke voorkeur voor ruildeals, en overweeg alle games die aangeboden worden die ik nog niet heb gespeeld. Bieden mag ook, maar hou het dan deftig. De games worden ook in andere threads/fora aangeboden.

- Ninja Blade
- Harry Potter And The Half-Blood Prince
- Naruto: Broken Bond [geruild met The Gaming King]
- Tom Clancy's EndWar
- Need For Speed Undercover
- Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
- The Simpsons Game
- Battlestations: Midway
- Dark Messiah of Might and Magic: Elements
- Kingdom Under Fire: Circle of Doom
- Enchanted Arms
- Red Alert 3 [verkocht via kapaza]
- Mercenaries 2 [geruild met Huuskie]
- Saints Row
- Fifa 06: Road to Fifa World Cup - Nederlandstalig doosje, maar spel start bij mij op in het Duits?
- Xbox Live Arcade Compilation Disc (5 games w.o. PAC man CE, Feeding Frenzy, Uno, ...)

WouterVS

Legacy Member
Ninja Blade tegen Mass Effect (Classics) of Battlefield Bad Company (Classics)

Goofus

Legacy Member
The Gaming King zei:
Naruto: The Broken Bond tegen HP6?
Nog niet gespeeld (HP6 is toch The Half Blood Prince he? :)), dus deal wat mij betreft. Ik stuur pm.
brucelee be zei:
Red Alert 3 tegen stranglehold ?
Stranglehold heb ik al gespeeld, maar misschien je FF13 (als je die nog zou hebben) tegen Red Alert 3 + 5 euro opleg van mijn kant?
moeder_theresa zei:
Naruto of Red Alert 3 tegen Damnation?
Grtz
Damnation heb ik net zelf :s Heb je nog iets anders liggen?
WouterVS zei:
Ninja Blade tegen Mass Effect (Classics) of Battlefield Bad Company (Classics)
Die heb ik alletwee al gespeeld, toch bedankt.

Yones

Legacy Member
Zoek je iets speciaal van games. Of anders een richtprijs voor the simpsons?

Goofus

Legacy Member
Yones zei:
Zoek je iets speciaal van games. Of anders een richtprijs voor the simpsons?
Ik ruil liever dan verkopen (maar doe gerust een bod) en ga uit van het principe dat ik elk spel dat ik nog niet heb gespeeld wel wil proberen :) Geef dus gerust door wat je eventueel hebt liggen.

Goofus

Legacy Member
Huuskie zei:
hieruit iets tegen mercs 2?
Hey, ik heb je pm ondertussen ook gelezen. Indien de krasjes maar klein en oppervlakkig zijn op midnight club la is dat ok voor mij. Als er echt een diepe kras tussenzit liever niet. De andere games uit je thread had ik al gespeeld.

Goofus

Legacy Member
The Gaming King zei:
Bevalt Harry Potter je niet? Of al uitgespeeld? :D

Free up :p
Toch wel, meer dan de doorsnee filmgame moet ik zeggen :). Maar ik verwacht er wel dit weekend volledig door te geraken, daarmee dat ik hem er alvast al heb bijgezet ^^

KENOZX

Legacy Member
The Simpsons Game + Enchanted Arms tegen Super Street Fighter 4 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan