Archief - [TK] XBOX360 + veel games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beep beep

Legacy Member
REDENEN IK STOP MET GAMEN WORD 6 APRIL 35 EN TIJD OM TE STOPPEN;

het gaat hier om de xbox360 arcade maar met een hdd van de xbox elite aangekocht op 20-11-2009 aankoop bewijs er bij .

2 controllers zwarte en witte + batery laader +3 batery's .
2 headsets 1 nog in de verpaking.

alle cabels dubbel om dat ik de cabels van de arcade versie nog niet uit de verpaking heb gehaald.

GAMES:
guitar hero 5 + gitaar + alle stikers nog in verpaking + doos.
guitar hero 3.
bioshock 2 rapture editie.
dante's inferno death edition.
final fantasy xiii.
modern warfare 2 .
call of duty 4.
army of two 40 days
dragon age origins.
brutal legend.
forza 3 .
foza 2.
fabel 2.
borderlands.
kingdom under fire circle of doom.
blue dragon.
banjo and kazooie.

wil dit alles in een paket verkoopen .

start bod 350. GEEN RUIL !!!!!!!!

heb hier nog mijn kapote xbox360 elite staan valt ook nog onder garatie maar vind het tiket ni meer krijg je er zo bij voor niks.

en ik weet niet goed of het hier ook tussen hoord [HEADSET TRITTON AX PRO 5.1 ] deze headset heeft nieuw 199 ueros gekost wil ik dan ook appart verkoopen als je wild ook alle cabels zijn er bij compatible met xbox360 en ps3 start bod voor headset 80 uero.

alleen afhaalen .

mvg andy.

beep beep

Legacy Member
ok mag nog geen slotje op krijg veel PM .

nee ik doe geen games appart weg.

rafvg

Legacy Member
Hierbij bevestig ik mijn bod van 350 euro voor het pakket (zonder headset)

Rayko

Legacy Member
ben je zeker dat je geen games apart verkoopt?

kheb wel intresse in deze:
bioshock 2 rapture editie.
dante's inferno death edition.
final fantasy xiii.
army of two 40 days

als verzending een probleem is, kan ik misschien zelfs komen ophalen :)

DarkKhen

Legacy Member
Kan je wat meer zeggen over de kapotte Elite?
- Heb je deze al binnengedaan voor reparaties?
- Aankoopdatum (ongeveer)
- Verkoop je deze appart
- Zoja, hoeveel had je gedacht?

beep beep

Legacy Member
de xboxelite is ongeveer 1 jaar oud en leest geen games meer denk de lens kapot.

DarkKhen

Legacy Member
Heb je hem al opgestuurd naar microsoft ervoor? M.a.w. is hij al eens stuk gegaan ervoor?

DarkKhen

Legacy Member
Verkoop je hem ook appart? Of is het als bonus bij de pakket verkoop?

beep beep

Legacy Member
DarkKhen zei:
Kan je wat meer zeggen over de kapotte Elite?
- Heb je deze al binnengedaan voor reparaties?
- Aankoopdatum (ongeveer)
- Verkoop je deze appart
- Zoja, hoeveel had je gedacht?

doe maar een bod.

DarkKhen

Legacy Member
How, laatste vraagje, ook geregistreerd geweest bij Microsoft?

beep beep

Legacy Member
ok jongens xbox360 en toebehoren is weg .

alleen de games nog .

beep beep

Legacy Member
Reikoku zei:
ben je zeker dat je geen games apart verkoopt?

kheb wel intresse in deze:
bioshock 2 rapture editie.
dante's inferno death edition.
final fantasy xiii.
army of two 40 days

als verzending een probleem is, kan ik misschien zelfs komen ophalen :)

aan wat voor prijs had je gedacht voor die games.

beep beep

Legacy Member
heb net ook al mijn games verkocht sorry voor de rest maar alles is weg mag een slotje op .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan