pravesh12
Legacy Member
Hallo,ik krijg een nieuwe xbox360 elite uit amerika van mijn oom hij is er over 1 of 2 weken,ik vroeg me af hoeveel ik er voor zou kunnen krijgen,de garantie kan je volgens mij niet gebruiken,dus een xbox360 elite nog niet uitgepakt,dus nieuw in een doos, hoeveel zou die waard zijn?
Bedankt,
Pravesh12
Bedankt,
Pravesh12

