Archief - TK XBOX360 elite nieuw in doos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pravesh12

Legacy Member
Hallo,ik krijg een nieuwe xbox360 elite uit amerika van mijn oom hij is er over 1 of 2 weken,ik vroeg me af hoeveel ik er voor zou kunnen krijgen,de garantie kan je volgens mij niet gebruiken,dus een xbox360 elite nog niet uitgepakt,dus nieuw in een doos, hoeveel zou die waard zijn?

Bedankt,
Pravesh12

Bamboebahr

Legacy Member
een xbox elite gaat hier voor 250€ ongeveer nieuw weg,dus als die xbox van jou niet geopend is mss nog een 150-170€? Het enige waar ik nu wel aan zit te denken: als het een amerikaanse xbox is zal de power adaptor ook anders zijn dan diegene die wij hebben. (correct me if i'm wrong) en zou het spul hier wss niet eens werken tenzij met een stepdown convertor?

RaptorFan

Legacy Member
Wel sympathiek van u, ge krijgt zo een cadeau en ge gaat et direct verkopen :p

nachoni

Legacy Member
Hij zal waarschijnlijk enkel NTSC kunnen lezen en geen PAL denk ik, tenzij je een region-free game koopt.

pravesh12

Legacy Member
nachoni zei:
Hij zal waarschijnlijk enkel NTSC kunnen lezen en geen PAL denk ik, tenzij je een region-free game koopt.
inderdaad,maar het is toch ook goedkoper om game's te importeren
vanwege de koers?
redostrike zei:
is ook de verkeerde plaats om dit te vragen!!
ik dacht hier bij de B&S,zouden jullie de prijz ongeveer wel weten.

RaptorFan zei:
Wel sympathiek van u, ge krijgt zo een cadeau en ge gaat et direct verkopen :p
Ik ben niet zo een gamer xD.

Bamboebahr

Legacy Member
pravesh12 zei:
inderdaad,maar het is toch ook goedkoper om game's te importeren
vanwege de koers?

als ge dan toch wil importeren,best van de UK dan via play ofzo :p
van Amerika heb je gigantische verzendkosten + lange wachttijd

nachoni

Legacy Member
Bamboebahr zei:
als ge dan toch wil importeren,best van de UK dan via play ofzo :p
van Amerika heb je gigantische verzendkosten + lange wachttijd

Deze zijn dan wel PAL en geen NTSC

Greggel

Legacy Member
Ik heb vroeger ook een 360 uit de States gehad, je moet eerst al een convertor kopen voor de stroom van 220 naar 110 te krijgen, en voor de games, sommige games van xbox zijn regiovrij maar niet allemaal. Dus de rest vd games is idd aan te schaffen in Amerika.

Grtz.

pravesh12

Legacy Member
Ik ben het vergeten bij te zeggen,maar er zitten ook 2 spellen bij,PURE en Batman lego.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan