Archief - [TK] XBOX LIVE 12 Maanden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jandegamer

Legacy Member
Hallo,

Ik bied aan xbox live 12 maanden voor 30 euro incl

Ik heb er zo'n tien liggen ( Gewonnen)

Als je er 2 koopt is het 55 euro

Greetz

Nog geen itrader ben hier nieuw maar al via verschillende site goede deals afgesloten en eerlijk.

Goofus

Legacy Member
"Gewonnen" :ironic:

Moesten er hier de laatste tijd niet zoveel rare dingen gebeuren met codes zou dit minder verdacht klinken, maar serieus: waar win je in godsnaam een tiental Xbox live abbo's?

On topic: ben je bereid om de code(s) te verzenden alvorens de betaling te hebben ontvangen?

Jandegamer

Legacy Member
Goofus zei:
"Gewonnen" :ironic:

Moesten er hier de laatste tijd niet zoveel rare dingen gebeuren met codes zou dit minder verdacht klinken, maar serieus: waar win je in godsnaam een tiental Xbox live abbo's?

On topic: ben je bereid om de code(s) te verzenden alvorens de betaling te hebben ontvangen?

Ok

Ik en me clan hebben een xbox 360 tornooi mee gedaan maar wij hebben geen xbox maar hebben wel 10 kaartjes gehad en zijn wij niks mee.

Ik zend direct wanneer betaling gebeurd is of stuur ik code via mail

Greetz

gillesgoalll

Legacy Member
Ik wil er wel een kopen voor 28 euro en je stuurt de code gewoon via pm
maar je moet mij wel eerst de code doorsturen om te kijken of hij werkt natuurlijk geef ik jou op vooraf mijn adres naam telefoon

Tits

Legacy Member
Lol,
Zelfs zonder die vorige zou ik niet weten waarom we eerst zouden moeten betalen.
"Gewonnen" klinkt al niet echt betrouwbaar & 10 stuks mag je trouwens niet verkopen, volgens mij.

Steve Emp

Legacy Member
TJ3 zei:
Dus hoe gaat het hier verder?

Op eigen risico? :D

Je kan trouwens Xbox Live Gold abo's vinden op ebay voor iets van rond de 30€, doe ik al jaren zo. Ik denk dat ik voor mijn laatste 26€ heb betaald :D

En "ik en mijn clan hebben een Xbox toernooi gewonnen maar hebben zelf geen xbox"
wow...jullie hebben skills :doh: :naughty::wtf: :rofl:

maximmichel

Legacy Member
Geef mij maar één. 30 incl en ik stuur screenshot van overschr. door. Kheb het vnv nog nodig vandaar.

H3li0s

Legacy Member
Ik wil iedereen er nog een op wijzen om echt voorzichtig te zijn met punten kopen. Dat het voor sommige mensen allemaal in orde is is nog geen teken dat dit voor u ook zo zal zijn!
Heb slechte ervaringen genoeg en als ik zo rondkijk op het forum is het meer en meer aan het gebeuren.

DarkKhen

Legacy Member
Ok lol nvm, zie nu pas dat er een 2 maand oude topic gebumped is. <.<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan