Archief - TK: XBOX + 6 Games (afzonderlijk te koop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thizke

Legacy Member
lees Xbox, niet X360. :)

Console:
Xbox in werkende staat met 2 controllers en alle kabels.

Bieden vanaf 75 euro, meenemen op 125 euro.
Bieden op controllers is niet toegestaan.

Games:
- Fifa Soccer '04
- Enter The Matrix
- Star Wars: The Clone Wars - (Huidig bod: Shepard - €7.5)
- Buffy the Vampire Slayer (Classics)
- Mechassault
- Spiderman 2

Allen hebben nog hun oorspronkelijk doosje en boekje!
Meneemprijs per stuk op 25 euro, min. biedprijs op 7.5 euro per stuk.


Af te halen in Leuven / Sint-Truiden, maar kan ook verzonden worden (verzendingskosten zelf te betalen).

Staat open tot 10 september 23u59. (7 dagen)

Staat ook te koop op Respawn.

Mikkel

Legacy Member
No offense, maar aan die prijs zal die hier niet verkocht raken...
Voor jouw meeneem van 125€ kan je hier een 360 met HDMI vinden + controllers.
Trek je conclusies zelf maar :)

Thizke

Legacy Member
Mikkel zei:
No offense, maar aan die prijs zal die hier niet verkocht raken...
Voor jouw meeneem van 125€ kan je hier een 360 met HDMI vinden + controllers.
Trek je conclusies zelf maar :)

Nice one, dan mij misschien ook maar ene kopen. :)

Je bod is genoteerd, Shepard!

JimmyPatterson

Legacy Member
Mikkel zei:
No offense, maar aan die prijs zal die hier niet verkocht raken...
Voor jouw meeneem van 125€ kan je hier een 360 met HDMI vinden + controllers.
Trek je conclusies zelf maar :)

So true:)
De prijzen voor je games zijn ook wel te hoog...
Meeneemprijs 25 euro per stuk?:ironic:

Thizke

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
So true:)
De prijzen voor je games zijn ook wel te hoog...
Meeneemprijs 25 euro per stuk?:ironic:

Wat ik niet snap is: je gaat als man toch ook geen lingeriewinkel binnenstappen als je er niet in geïnteresseerd bent in een stringetje of pikante BH, en zeggen dat ze goedkoper te vinden zijn in een winkeltje in Aalst? :) :unsure:

Je moet snappen dat door de kritiek van een ongeïnteresseerde partij de prijs niet omlaag gaat, maar dat de verkoper dan denkt: "godverdomme, niemand wil de minimumprijs betalen voor mijn producten, omdat daar een paar dweeps zitten te lullen."

Dus als je graag zou hebben dat de prijs omlaag gaat, kan je beter wachten tot 10 september en hopen dat ik zelf tot deze conclusie kom, nl. dat de vooropgezette prijs te hoog, is én ik dus verplicht ben deze te verlagen. Wanneer derden komen klagen, en appelen met peren gaan vergelijken, ga'k gewoon arrogant zijn en voet bij stuk houden. :)

Just my two cents. :woohoo:

sike2

Legacy Member
Sommige mensen denken nu eenmaal dat alles die oud is, goud waard is he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan