#Rob
Legacy Member
Hallo,
Ik heb pas een xbox 360 controller gekocht (voornamelijk voor pc). Maar ik vind het te moeilijk om er aan te wennen sinds ik 2 jaar met logitech dual action heb gespeeld.
Staat:
Hij is gloednieuw, geen schram aan en werkt perfect!
Prijs :
25 euro. Wie hoger bied heeft voorang
(35.99 in de winkels) (kan ook beter geregeld worden!)
Waar? :
- Station Tongeren,
- Station Hasselt
- Samenkomst op een plaats
- verzending.
Contact info
-skype : robjanssens1
- dit topic
- Private messages
Greets,
Rob Janssens
Ik heb pas een xbox 360 controller gekocht (voornamelijk voor pc). Maar ik vind het te moeilijk om er aan te wennen sinds ik 2 jaar met logitech dual action heb gespeeld.
Staat:
Hij is gloednieuw, geen schram aan en werkt perfect!
Prijs :
25 euro. Wie hoger bied heeft voorang
(35.99 in de winkels) (kan ook beter geregeld worden!)Waar? :
- Station Tongeren,
- Station Hasselt
- Samenkomst op een plaats
- verzending.
Contact info
-skype : robjanssens1
- dit topic
- Private messages
Greets,
Rob Janssens