shibbie
Legacy Member
verkoop mijn xbox met rrod.
Heb hem nog niet opengedaan.
Ene keer de truc met de oververhitting toegepast, maar geen zin om dit steeds opnieuw te doen.
Pakket:
Xbox 360
20gig HDD
Alle benodigde kabels + headset
Controller hou ik liever zelf, maar mits een goed bod mag deze mee in het pakket.
Ook de console wordt enkel verkocht mits een goed bod.
(en als ik nog iets vergeet wat normaal in het pakket zou moeten zitten... zeg het maar ^^)
Verkocht
Heb hem nog niet opengedaan.
Ene keer de truc met de oververhitting toegepast, maar geen zin om dit steeds opnieuw te doen.
Pakket:
Xbox 360
20gig HDD
Alle benodigde kabels + headset
Controller hou ik liever zelf, maar mits een goed bod mag deze mee in het pakket.
Ook de console wordt enkel verkocht mits een goed bod.
(en als ik nog iets vergeet wat normaal in het pakket zou moeten zitten... zeg het maar ^^)
Verkocht
