Archief - TK: X360, 18 Games (+3 Oldschool), 2 Controllers & laders

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pluvis

Legacy Member
Beste,

Ik verkoop mijn Xbox 360 wegens te weinig tijd om er op te spelen. Dit zorgt er voor dat zowel de console, de games als de controllers nog in perfecte staat zijn.

P42800012.jpg


(Voor extra fotos kan u mij contacteren.)

Inhoud pakket:

1 Xbox 360 Console
1 Harde Schijf 8Gb
2 controllers (1 wit & 1 zwart)
2 Oplaadbare battery packs (1 wit & 1 zwart)
2 USB Laadkabels (in te pluggen in de console, speelbaar tijdens laden.)
3 Packs voor gewone batterijen (2 wit & 1 zwart)
Alle kabels aanwezig (voeding, aansluiting scherm hd/niet hd, aansluiting pc scherm)
Alle guides & info nog aanwezig (meeste nooit in gelezen & nog in plastic)
Originele doos

Geupgrade koelsysteem => zorgt voor minder geluidslast


Games

Final Fantasy XIII => nieuwe game, 2 keer gespeeld
Assassin's Creed 2 => nieuwe game, 2 keer gespeeld

Mass Effect
Lost Planet
Grand Theft Auto IV
Tom Clancy's Ghost Recon 2 Advanced Warfighter
Pro Evolution Soccer 2009
Forza Motorsport 2
Viva Pinata
Call of Duty 3
Halo 3
Need for Speed Carbon
PGR (Project Gotham Racing) 3
Star Wars the Force Unleashed
Lost the videogame
Burnout Paradise Ultimate
Gears of War
Tiger Woods PGA Tour 2007

De meeste games werden gespeeld de dag van aankoop en dan niet meer door tijdsgebrek.


EXTRA

Er staat een account op (Player1). U kan deze verwijderen na aanmaak van een nieuwe account. Deze staat er voor de aangekochte oldschool games: Doom, Duke Nukem 3D & Worms (zeer leuk met twee).


Ik wil nog eens herhalen dat alles van topkwaliteit is, de Xbox zit bij mij maar in de doos te wachten op een koper.


Dit pakker wordt niet verzonden maar kan je gerust komen afhalen. De details van afhalen kunnen dan ook afgesproken worden via gsm, mail of pm.


De vraagprijs is 290 euro, hebt u een bod kan u mij dit via pm laten weten maar de eerste die mij 290 bied kan hem komen afhalen.

Mvg,

Pluvier Kevin

Mister Virus Be

Legacy Member
Kunnen games apart gekocht worden? Zoja prijs voor AC2?

mauron

Legacy Member
Pluvis zei:
De vraagprijs is 290 euro, hebt u een bod kan u mij dit via pm laten weten maar de eerste die
mij 290 bied kan hem komen afhalen.

uh... no?

BUY & SELL REGELS zei:
9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mogen als je de thread up-to-date gehouden wordt én er een link aanwezig is naar dit medium. De zogenaamde "vriendenkring" is dus té vaag.

Pluvis

Legacy Member
Bump

Wegens verhuizingen doe ik hem volgende week aan 250 euro weg. Dit is tijdelijk omdat ik hem liever verkocht heb tegen dan, dan hem te moeten mee nemen.

Mvg,
Kevin

Pluvis

Legacy Member
Zojuist bod van 225 euro gekregen, ik wacht nog tot volgend weekend voor een opbod. 250 euro = direct gekocht.

Mvg,
Kevin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan