Archief - [TK] X-Box 360 Arcade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SnoopaflyDogg

Legacy Member
SEALED X-Box 360 met 2 jaar garantie!!
Meeneem ENKEL deze week!! 120€!!!!
Start bieden vanaf 100€
Kan ook verstuurt worden.

Staat ook op Kapaza.

SnoopaflyDogg

Legacy Member
nasredinho zei:
arcade is dus zonder hdmi en harde schijf?

Klopt, bod binnen van 120 incl van KAPAZA. Dus is normaal weg, maar je mag natuurlijk blijven bieden, want het is niet de eerste keer dat iemand niks meer van zich laat horen of ineens de BLO uithangt :angry:

yasin76

Legacy Member
Mijn excuses. ik had mijn laptop wel bij maar ja was het vergeten om iets te laten weten dat ik niet kon opdagen.
En indien ik deze week de xbox voor de afgesproken prijs niet kom afhalen mag je mij de negatieve itrader geven.
Nogmaals mijn excuses.
BLO?
(Kan niet zonder hdmi indien het de jasper uitvoering is. Aan de telefoon werd gezegd dat het om een xbox ging die verpakt is in een groene doos met 256 mb intern geheugen.. Dus ben ik vrijwel zeler dat hij HDMI moet hebben.) Indien het de oudere versie is, zou onze deal zowiezo niet doorgaan hoor....

Je ziet maar wat je ermee doet...

SnoopaflyDogg

Legacy Member
yasin76 zei:
Mijn excuses. ik had mijn laptop wel bij maar ja was het vergeten om iets te laten weten dat ik niet kon opdagen.
En indien ik deze week de xbox voor de afgesproken prijs niet kom afhalen mag je mij de negatieve itrader geven.
Nogmaals mijn excuses.
BLO?
(Kan niet zonder hdmi indien het de jasper uitvoering is. Aan de telefoon werd gezegd dat het om een xbox ging die verpakt is in een groene doos met 256 mb intern geheugen.. Dus ben ik vrijwel zeler dat hij HDMI moet hebben.) Indien het de oudere versie is, zou onze deal zowiezo niet doorgaan hoor....

Je ziet maar wat je ermee doet...

Maat, BLO slaat niet op jou :p je zou hier mijn mailing lijst eens moeten lezen (KAPAZA) dan begrijp je wat ik bedoel.. ik zeg u, kheb nu een bod via kapaza. logisch dat deze nu mijn voorkeur geniet. Indien het niet doorgaat mag jij hem natuurlijk nog steeds komen halen.. mvg

yasin76

Legacy Member
Ok is begrijpelijk.
normaal gezien sta ik altijd achter mijn woord.. maar ja..
:)

Arcan

Legacy Member
allé, 105 inc. :) Snelle feedback a.u.b want ik ben overal aan het rondkijken.

SnoopaflyDogg

Legacy Member
@ Arcan: inderdaad, jij kijkt snel rond, anders had je gezien dat ik al een bod van 120 incl had..
@ yasin76: Deal van Kapaza-kerel is rond.., jammer maar jij hebt eigenlijk wel tijd genoeg gehad al die vorige keren..

Mag toe, X360 is verkocht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan