pietermech
Legacy Member
Ik verkoop dus de kabel die het mogelijk maakt om je X360 console aan te sluiten via VGA, de kabel is niet van microsoft zelf, maar werkt perfect. Ik doe deze weg omdat ik mijn console al heb verkocht 
Prentje van de kabel: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41bWqTQ9WCL._SL500_AA280_.jpg
Vraagprijs: 5 eur (liefst afgehaald, regio antwerpen)

Prentje van de kabel: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41bWqTQ9WCL._SL500_AA280_.jpg
Vraagprijs: 5 eur (liefst afgehaald, regio antwerpen)