Archief - TK: Splinter Cell conviction, GTA IV en andere topgames

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swaain

Legacy Member
Hey allemaal, ik zou graag volgende games verkopen. Alle zijn volledig en in heel erg goede staat, tenzij anders aangegeven.

- Splinter Cell Conviction gewone editie met preorder bonus items (extra case met klein stripverhaaltje, dvd...) en ongebruikte U play code

- Grand Theft Auto IV + Liberty City Stories
Ik verkoop deze games enkel samen. Meeneemprijs incl. verzending : 32 euro voor de twee

- Mass Effect I: Collector's Edition
Folder met Mass effect "universum" informatie ontbreekt on de ene of andere reden, maar verder is het setje volledig : dvds, inlays, mini artbook en stalen case zijn in perfecte staat, maar lichte schade aan bovenkant van plastic rond case. Dat was helaas zo toen ik de game kocht dus daar valt niet veel aan te doen helaas...


En tenslotte :

Geen ruil, AUB : enkel cash.

Bieden exclusief verzending; de games kunnen verzonden worden, of we spreken af in Antwerpen (woon op wandelafstand van centraal station)

Bieden voor een item kan tot ik in deze thread met iemand overeenstemming bereikt heb over de verkoopprijs. Ook : bieden enkel via replies in deze thread AUB; PMs zijn enkel voor afhandelen van overeenkomst!

Verkocht :
- Need for Speed Hot Pursuit 2 (xbox)
- Gears of War 1 & 2
- Darkwatch (xbox)
- Star Wars Republic Commando (Xbox)
- Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (Xbox)

Mutlee

Legacy Member
Gears of war 1&2 en SW Republic commando: 25 €.
Ik woon ook op wandelafstand van centraal station dus gewoon ergens afspreken indien bod ok.

Swaain

Legacy Member
Als niemand de meeneemprijs biedt voor Gears 1 & 2 OF de xbox spellen in één keer neemt is dat goed voor mij. Genoteerd, dus, maar ik laat het wel openstaan tot morgenavond laat. Bedankt voor je interesse!

Swaain

Legacy Member
Up 123

Als iemand interesse heeft voor een game, maar vindt dat ik m'n minimum te hoog heb ingeschat mag hij/zij altijd een bod doen hoor. Nee heb je, ja kan je krijgen...

Swaain

Legacy Member
Bjorn: klinkt goed, bod genoteerd. Ik laat de thread opstaan tot vanavond middernacht, maar als er niemand meer biedt / het lot neemt zijn beide xbox games voor jou.

Swaain

Legacy Member
@Mutlee Gears of war 1&2 en SW Republic commando: 25 €. De games zijn voor jou; hoe en waar spreken me af? Ik kan morgen even aan het station, als we goed afspreken, anders maandag in de vooravond na m'n werk - rond 17.10 uur. Wat denk je?

@ BloodyBjorn: darkwatch en chronicles of riddick 12 incl - de games zijn voor jou. Als je me een pm stuurt met je adres, stuur ik je het nummer van m'n bankrekening.

Swaain

Legacy Member
Update in eerste post. Geen miminum meer voor Star Ocean IV, maar ik hoop wel op een mooi bod!

Bamboebahr

Legacy Member
is die star ocean CE nog helemaal compleet en in goeie staat?
indien ja,krijg je van mij al een bodje van 20 :)

Swaain

Legacy Member
Bamboe: Jazeker, perfecte staat en volledig! Bod genoteerd, bedankt. (20 excl., neem ik aan?) Ik laat de thread wel nog even openstaan, eens kijken of er nog andere geïnteresseerden zijn. Als er niemand iets laat weten, kunnen we maandagavond afsluiten.

Bamboebahr

Legacy Member
ja,dat was 20 excl :)
op hoeveel verzendkosten kan ik dan ongeveer rekenen? want ik neem aan dat die doos dikker is dan een standaard xbox doos :)

Swaain

Legacy Member
Zeker. precies weet ik het niet, maar ik zou uitgaan van het standaard taxipost tarief voor binnenlandse pakjes - 5 of zes euro, afhankelijk van de promotie die ze lopen hebben?

Swaain

Legacy Member
Nieuwe games in verkoop gezet, oorspronkelijke first post ge-edit.

- Splinter Cell Conviction + preorder bonus items
- GTA IV
- GTA IV : LCS
- Mass Effect Lim Coll Ed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan