cannavaroke
Legacy Member
hoi, ik heb Red Dead Redemption te koop op de xbox360
heb het ma 1 keer gespeeld, alle een half uurtje ofzo..
had het gekregen van mijn vriendin ma die wist nog ni dat ik mijn xbox ging verkopen
en wou het toch is gespeeld hebben
.
heb zelfs het kasticket nog ( 9 juni 2010)
laat ma iets weten als ge geintresseerd zijt.
dacht rond de prijs van 50 euro omdat het echt zo goed als nieuw is.
mvg kevin
heb het ma 1 keer gespeeld, alle een half uurtje ofzo..
had het gekregen van mijn vriendin ma die wist nog ni dat ik mijn xbox ging verkopen
en wou het toch is gespeeld hebben
.heb zelfs het kasticket nog ( 9 juni 2010)
laat ma iets weten als ge geintresseerd zijt.
dacht rond de prijs van 50 euro omdat het echt zo goed als nieuw is.
mvg kevin