Vandalar
Legacy Member
Ik heb mijn Xbox vandaag voor de eerste maal in 2 maanden aangezet en een vijftal minuten Street Fighter 4 gedraaid zonder problemen. Voorheen liep het beeld geregeld vast en werd de on/off button rood. Ook kreeg ik steeds vaker meldingen dat de disc unreadable is.
De games die ik heb weten me ook niet echt meer te boeien dus vandaar de 2 maanden dat de xbox niet heeft opgestaan.De Xbox is een dikke 2 jaar geleden aangekocht, er is geen garantie meer. Controllers heb ik aan een maat gegeven.
De Xbox is dus niet geRROD'ed maar hou wel rekening met deze technische mankementen.
Games:
Guitar hero 5 + gitaar
Lost Odyssey
NBA Live 10
Devil May Cry 4
Street Fighter 4
Dynasty Warriors 6
Resident Evil 5
Phantasy Star Universe
Gears of War
Project Gotham 3
Warriors Orochi
De games worden enkel samen met de Xbox verkocht, of althans pas apart als de Xbox ook verkocht is.
Edit: Ik ben ook bereid te ruilen tegen een Wii met eventueel opleg van mijn kant, afhankelijk van je aanbod.
De games die ik heb weten me ook niet echt meer te boeien dus vandaar de 2 maanden dat de xbox niet heeft opgestaan.De Xbox is een dikke 2 jaar geleden aangekocht, er is geen garantie meer. Controllers heb ik aan een maat gegeven.
De Xbox is dus niet geRROD'ed maar hou wel rekening met deze technische mankementen.
Games:
Guitar hero 5 + gitaar
Lost Odyssey
NBA Live 10
Devil May Cry 4
Street Fighter 4
Dynasty Warriors 6
Resident Evil 5
Phantasy Star Universe
Gears of War
Project Gotham 3
Warriors Orochi
De games worden enkel samen met de Xbox verkocht, of althans pas apart als de Xbox ook verkocht is.
Edit: Ik ben ook bereid te ruilen tegen een Wii met eventueel opleg van mijn kant, afhankelijk van je aanbod.
voor een prijske uiteraard