Archief - TK Madcatz Wireless FFB Racing Wheel Xbox 360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wanni

Legacy Member
Stuur met pedalen voor de Xbox 360 van het merk Madcatz.
Het gaat om de versie met force feedback , nog maar 3x gebruikt.
Nieuwprijs was 229€ , wil er 180€ voor hebben.

Madcatz Wireless FFB Racing Wheel Xbox 360, Games en consoles, Limburg | Kapaza

Madcatz Wireless FFB Racing Wheel: force feedback
Met het Madcatz Wireless FFB Racing Wheel worden Forza Motorsport 4 en alle andere racegames op de Xbox 360 nog realistischer. FFB staat voor Force Feedback, krachtige vibratietechnologie die zorgt dat je elke schok, elke botsing en de ondergrond van het wegdek door voelt trillen via het stuur. Je houdt het stuur goed in de hand dankzij de rubberen grips, en de gas- en rempedalen beschikken over een anti-slip systeem, zodat je voeten er niet afglijden. De versnellingspook kan je zowel links of rechts van het stuur monteren.

Zet het wiel op je been of klem hem aan je bureau
Het Madcatz Wireless FFB Racing Wheel voor de Xbox 360 is vervaardigd onder officiële Xbox 360-licentie. Zo ben je dus gegarandeerd van 100 procent compatibiliteit met jouw spelcomputer, en beschik je over een originele Xbox Guide-knop en een headset-aansluiting voor Xbox Live. Race jij terwijl je lekker op de bank zit? Dan zet je het stuur gewoon op je been. Zit je achter een bureau of in een raceseat-opstelling? Dan gebruik je de meegeleverde klem om het stuur vast te zetten.

Madcatz Wireless FFB Racing Wheel Xbox 360 - Consoleshop.be

Verzenden is eventueel mogelijk , maar heb liever dat het hier afgehaald word en dan kan je het ook even testen indien nodig.
Maar het is helemaal nieuw, doe het stuur weg omdat ik veel liever met de controller rij.
Mvg Iwan

Wanni

Legacy Member
UP , niemand die een deftig stuurke nog moet hebben ?
Wsl hebben de meeste wel al eentje .... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan