Archief - [TK] Kapotte console, controllers, games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furyan187

Legacy Member
Hallo,

gisteren heeft mijn broer z'n Xbox360 de geest gegeven. Hij geeft een E73 fout aan.

Aangezien we geen nieuwe XBox zullen aanschaffen en het niet zien zitten om er enige kosten aan te hangen om hem te herstellen, mag alles verkocht worden:

- Console Xbox360 met alle kabels (geeft dus een E73 error aan) Deze proberen we toch te verkopen, misschien dat er mensen geintresseerd zijn in de console om enkele onderdelen uit te halen? De doos hebben we nog, de factuur niet meer. Ik schat dat deze ongeveer 4 jaar oud is.

Er zit een harde schijf in maar welke grootte deze is, weet ik niet.

- 2 controllers: 1 wit met kabel
1 wit wireless (zonder batterijen)

- Xbox360 Play & Charge Kit (zwart) ongeopend

- Games: Madden NFL 09
Fight Night Round 4
NBA 2K7
NBA 2K8
Saints Row
Dead or Alive 4
Grand Theft Auto 4
Assassin's Creed 2

Console wordt niet verzonden, de rest kan eventueel wel opgestuurd worden.
Mits kleine vergoeding ben ik bereid deze af te zetten als ik onderweg ben van Brussel (iedere maandag rond 15u).

De games kunnen uiteraard verzonden worden. Eventueel kan er geruild worden tegen PS3 games.
Rood staat gelijk aan 'verkocht'.

Met vriendelijke groeten,

Dirk

TJ3

Legacy Member
Hoeveel voor de controller wit zonder batterijen, samen met Assasins Creed 2? Incl verzending?

chosen_1

Legacy Member
22euro incl voor play & chargekit


op voorwaarde snelle deal

Furyan187

Legacy Member
TJ3 zei:
Hoeveel voor de controller wit zonder batterijen, samen met Assasins Creed 2? Incl verzending?

Zonder verzending: € 40. Met verzending zou ik even moeten nakijken.

chosen_1 zei:
22euro incl voor play & chargekit


op voorwaarde snelle deal

Deal!


Nilos zei:
20 voor de xbox met kabels

Gisteren hebben we deze nog even ingeplugd en blijkt nu ook dat de slede niet meer open gaat, enkel door middel van de hulpmiddelen op de Xbox gaat ie nog open.

Als dit er niet toe doet voor jou, is € 20 ok.

Ruben182

Legacy Member
€15 incl. voor de harde schijf.
of
€30 incl. voor xbox + harde schijf

Furyan187

Legacy Member
Ruben182 zei:
€15 incl. voor de harde schijf.
of
€30 incl. voor xbox + harde schijf

Doe maar de Xbox en harde schijf samen. Kom je deze ophalen?

k_a_lf zei:
Hoeveel voor GTAIV + wireless controller?

28 euro inclusief verzending.

Mijn excuses voor de wat late replies!

k_a_lf

Legacy Member
Deal, PM me de nodige gegevens voor de betaling maar, dan maak ik het geld over!

Furyan187

Legacy Member
Deze thread mag gesloten worden. De rest wordt op een latere datum opnieuw in de verkoop gegooid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan