Furyan187
Legacy Member
Hallo,
gisteren heeft mijn broer z'n Xbox360 de geest gegeven. Hij geeft een E73 fout aan.
Aangezien we geen nieuwe XBox zullen aanschaffen en het niet zien zitten om er enige kosten aan te hangen om hem te herstellen, mag alles verkocht worden:
- Console Xbox360 met alle kabels (geeft dus een E73 error aan) Deze proberen we toch te verkopen, misschien dat er mensen geintresseerd zijn in de console om enkele onderdelen uit te halen? De doos hebben we nog, de factuur niet meer. Ik schat dat deze ongeveer 4 jaar oud is.
Er zit een harde schijf in maar welke grootte deze is, weet ik niet.
- 2 controllers: 1 wit met kabel
1 wit wireless (zonder batterijen)
- Xbox360 Play & Charge Kit (zwart) ongeopend
- Games: Madden NFL 09
Fight Night Round 4
NBA 2K7
NBA 2K8
Saints Row
Dead or Alive 4
Grand Theft Auto 4
Assassin's Creed 2
Console wordt niet verzonden, de rest kan eventueel wel opgestuurd worden.
Mits kleine vergoeding ben ik bereid deze af te zetten als ik onderweg ben van Brussel (iedere maandag rond 15u).
De games kunnen uiteraard verzonden worden. Eventueel kan er geruild worden tegen PS3 games.
Rood staat gelijk aan 'verkocht'.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
gisteren heeft mijn broer z'n Xbox360 de geest gegeven. Hij geeft een E73 fout aan.
Aangezien we geen nieuwe XBox zullen aanschaffen en het niet zien zitten om er enige kosten aan te hangen om hem te herstellen, mag alles verkocht worden:
- Console Xbox360 met alle kabels (geeft dus een E73 error aan) Deze proberen we toch te verkopen, misschien dat er mensen geintresseerd zijn in de console om enkele onderdelen uit te halen? De doos hebben we nog, de factuur niet meer. Ik schat dat deze ongeveer 4 jaar oud is.
Er zit een harde schijf in maar welke grootte deze is, weet ik niet.
- 2 controllers: 1 wit met kabel
1 wit wireless (zonder batterijen)
- Xbox360 Play & Charge Kit (zwart) ongeopend
- Games: Madden NFL 09
Fight Night Round 4
NBA 2K7
NBA 2K8
Saints Row
Dead or Alive 4
Grand Theft Auto 4
Assassin's Creed 2
Console wordt niet verzonden, de rest kan eventueel wel opgestuurd worden.
Mits kleine vergoeding ben ik bereid deze af te zetten als ik onderweg ben van Brussel (iedere maandag rond 15u).
De games kunnen uiteraard verzonden worden. Eventueel kan er geruild worden tegen PS3 games.
Rood staat gelijk aan 'verkocht'.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
