FlashHopper
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Guitar Hero Drums.
Ik heb deze apart gekocht en 120euro voor betaald.
Bieden vanaf 70euro mogelijk.
Afhalen is mogelijk.
Dit drumstel is ook nog geen jaar oud, dus nog in zéér goede staat, heb het zelf dit weekend nog gebruikt.
Weg wegens plaatsgebrek en weinig gebruik ervan.
Ik heb deze apart gekocht en 120euro voor betaald.
Bieden vanaf 70euro mogelijk.
Afhalen is mogelijk.
Dit drumstel is ook nog geen jaar oud, dus nog in zéér goede staat, heb het zelf dit weekend nog gebruikt.
Weg wegens plaatsgebrek en weinig gebruik ervan.


