D3nn0sjuuh
Legacy Member
Hallo allemaal.
Ik heb hier DJ Hero liggen voor de verkoop.
De reden hiervoor is dat het niks voor mij is. Guitar Hero, leuk, maar DJ Hero, nee helaas.
Daarvoor ga ik echte draaitafels gebruiken
Hij is in goede staat (alleen het batterijklepje zit met een plakbandje vast, sinds die is losgegaan, dit beinvloed het spel niet
) en ik heb de doos en handleiding en al er nog bij.
Helaas heb ik de kassabon niet meer, maar hij is gekocht bij de Wehkamp in Februari dit jaar (2010), voor €94,99.
Prijsligging vanaf minimaal €40,- Exclusief
Voor interesse, stuur me een PM of mail mij naar [email protected] of [email protected]
Messagen via XBOX Live en YouTube mag ook, in mijn handtekening staan mijn Gamertag en YouTube account
MVG: Dennis
Ik heb hier DJ Hero liggen voor de verkoop.
De reden hiervoor is dat het niks voor mij is. Guitar Hero, leuk, maar DJ Hero, nee helaas.
Daarvoor ga ik echte draaitafels gebruiken

Hij is in goede staat (alleen het batterijklepje zit met een plakbandje vast, sinds die is losgegaan, dit beinvloed het spel niet
) en ik heb de doos en handleiding en al er nog bij.Helaas heb ik de kassabon niet meer, maar hij is gekocht bij de Wehkamp in Februari dit jaar (2010), voor €94,99.
Prijsligging vanaf minimaal €40,- Exclusief
Voor interesse, stuur me een PM of mail mij naar [email protected] of [email protected]
Messagen via XBOX Live en YouTube mag ook, in mijn handtekening staan mijn Gamertag en YouTube account

MVG: Dennis

