Archief - [TK] DJ Hero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3nn0sjuuh

Legacy Member
Hallo allemaal.
Ik heb hier DJ Hero liggen voor de verkoop.
De reden hiervoor is dat het niks voor mij is. Guitar Hero, leuk, maar DJ Hero, nee helaas.
Daarvoor ga ik echte draaitafels gebruiken:)
Hij is in goede staat (alleen het batterijklepje zit met een plakbandje vast, sinds die is losgegaan, dit beinvloed het spel niet;)) en ik heb de doos en handleiding en al er nog bij.
Helaas heb ik de kassabon niet meer, maar hij is gekocht bij de Wehkamp in Februari dit jaar (2010), voor €94,99.

Prijsligging vanaf minimaal €40,- Exclusief

Voor interesse, stuur me een PM of mail mij naar [email protected] of [email protected]

Messagen via XBOX Live en YouTube mag ook, in mijn handtekening staan mijn Gamertag en YouTube account;)

MVG: Dennis;)

kitkat

Legacy Member
Hallo. Ik ben net nieuw hier. Eigenlijk ben ik net pas geregistreerd.
Ik ging even rondkijken bij het kopen en verkopen van XBOX spellen en kwam dus hier uit.
Kan je ook lager gaan dan €50,-?

D3nn0sjuuh

Legacy Member
Sorry, nee.
€50,- is echt mijn grens.
Ik heb er bijna €100,- voor betaald en het is niet zo mijn ding, dus vandaar €50,-
Ik zie dat je in Arnhem woont, dat is heel dicht bij mij in de buurt.
Je kan ook wel komen kijken als je wilt.
MVG: Dennis


Late edit: Nu toch iets lager.

kitkat

Legacy Member
Oh.
Sorry, maar dat gaat hem dan niet worden...
En ja is in de buurt ik zie het nu ook, maar komen kijken hoeft niet hoor.
Maarja, ik kijk nog even verder.
Groeten.

D3nn0sjuuh

Legacy Member
Ah, oké. In ieder geval voor je enige interesse en je berichtjes;)

olii1507

Legacy Member
Dit ruilen tegen 7 games zal je niet zoveel zeggen zeker? :)
(Battlefield: Bad Company, Assassin's Creed, Sega Superstar Tennis, Fifa 09, Ghost Recon 2 Advanced Warfighter, Indiana Jones + Kung Fu Panda)

D3nn0sjuuh

Legacy Member
Nee bedankt;)
Ik ga toch voor de verkoop:)
in ieder geval toch bedankt:niceone:

BTW: Nice casemod:p



En mensen, hierbij een prijsverlaging.
van 50 excl, naar 50 incl.
Dus voor €50,- is ie onderweg.
MVG: Dennis;)

Late edit:
Nu minimaal €40,- exclusief

D3nn0sjuuh

Legacy Member
Up 2/3
Kom op mensen hij moet weg, hij staat hier alleeen maar, verder niks.

Late edit: €40,- Exclusief is nu de prijs.

Duc1n0

Legacy Member
Deze staat aan €59.99 in de bart smit. Mss vandaar dat de interesse niet zo hoog ligt.

D3nn0sjuuh

Legacy Member
Bedankt voor de tip;)
En voor de rest van de mensen: Ik heb de prijs nog voor 1x verlaagt naar minimaal 40 exclusief verzendkosten.
Hopelijk slaat ie nu wel aan, met helaas nog maar 1 Up te gaan..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan