Archief - [TK] Dead island

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darksfever

Legacy Member
Te koop Dead island! In perfecte staat !!! Ik heb het 2 maal compleet uitgespeeld :)

Bij een goed bod dat ik aanvaard geldt de 24uur regel, bij superbod wordt direct afgesloten ! Voor moment nog geen min prijs in mn ged8

Ruilopties: zoek enkel fifa street de nieuwste & bf3 met ongebruikte code of mss zelf darkness 2(al de rest hoeft niet :) )

Bieden maar :)

Grtz
Dave

Darksfever

Legacy Member
@helpyoufall! Maak er 12€ exclu van (2.50€ verzending vraag ik ter info!) en de deal is direct rond!

Nu noteer ik u bod van 12€ inclu !!! en geldt de 24uur regel! Ik sluit indien geen beter bod af donderdagavond 05.04.12 om 21uur (beter bodt laatste 2uren, terug de 24u regel) !!!

ghostfacekillah

Legacy Member
12 excl als je nu afsluit..
Ik kan direct betalen met internetbanking!

pm me

Darksfever

Legacy Member
@ghostfacekillah: ik zie het nu pas, indien akkoord en ik kijk vanaaf na mn werk rond uur of 8 ben ik thus & je zijt nog akkoord is voor mij deal rond !!! 12€ exclu

@lionsgate: no offence, mo geen itrader dus ik ga voor de verkoop!

ter info: 12€ exclu is directe verkoop !!!!

Hoogste bod 12€ incl genoteerd help MAAR ghost bod exclu!!! die tot 20u vanaaf nog op kop staat , sluit zowieso af vanaaf 21u

Lionsgate

Legacy Member
als niemand mij de kans geeft, zal ik nooit itrader worden he..
toch bedankt..

Darksfever

Legacy Member
@lionsgate: sorry man,kwil gerust bf3 kopen maar met die online codes is niemand echt te vertrouwen , das echt klote boel en ik ben vorig jaar ook gestart met 0!

@helpyoufall! bod genoteerd MAAR ghostface heeft in principe het meeneem bod gedaan en via pm gepost (heb hem ook gevraagd het hier te bevestigen!) en 12€ exclu en ik hou mij aan de regels! Indien geen reactie tot vanaaf van hem ga ik toch over naar jouw bod maar ik vrees ervoor dat hij het zal afnemen, toch alvast bedankt (te rap zijn is dus ook niet goed!)

Lionsgate

Legacy Member
Darksfever zei:
@lionsgate: sorry man,kwil gerust bf3 kopen maar met die online codes is niemand echt te vertrouwen , das echt klote boel en ik ben vorig jaar ook gestart met 0!

@helpyoufall! bod genoteerd MAAR ghostface heeft in principe het meeneem bod gedaan en via pm gepost (heb hem ook gevraagd het hier te bevestigen!) en 12€ exclu en ik hou mij aan de regels! Indien geen reactie tot vanaaf van hem ga ik toch over naar jouw bod maar ik vrees ervoor dat hij het zal afnemen, toch alvast bedankt (te rap zijn is dus ook niet goed!)

Np :)

HelpYouFall

Legacy Member
Darksfever zei:
@helpyoufall! bod genoteerd MAAR ghostface heeft in principe het meeneem bod gedaan en via pm gepost (heb hem ook gevraagd het hier te bevestigen!) en 12€ exclu en ik hou mij aan de regels! Indien geen reactie tot vanaaf van hem ga ik toch over naar jouw bod maar ik vrees ervoor dat hij het zal afnemen, toch alvast bedankt (te rap zijn is dus ook niet goed!)

Geen enkel probleem, I can respect that :)

ghostfacekillah

Legacy Member
Geld is al overgeschreven! De deal is dus al rond..

@helpyoufall: gl met de zoektocht!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan