juniorjoa
Legacy Member
bij deze heb ik Darksiders te koop wegens uitgespeelt na 24 gametijd dus is het geld waard
*geen belachelijke boden en geen ruils omda ik heb al games genoeg die ik moet uitspelen
en ik verkoop ook nog shadowrun wegens niet echt mijn ding .
alleen Exl bieden verzendingskosten zijn 2.20
bieden maar grtz
*geen belachelijke boden en geen ruils omda ik heb al games genoeg die ik moet uitspelen
en ik verkoop ook nog shadowrun wegens niet echt mijn ding .
alleen Exl bieden verzendingskosten zijn 2.20
bieden maar grtz