Archief - (TK) console met green screen of death

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marcquez

Legacy Member
M'n console is plots uitgevallen en kreeg enkel nog geluid, maar geen beeld meer. Na de towelmethode (opwarmen) kreeg ik hem weer aan de praat, maar na een half uurtje spelen krijgt hij dus een groen scherm (graka probleem).
http://www.youtube.com/watch?v=LAskwpwXLNc&feature=related

Dit is naar het schijnt een voorbode op de befaamde RROD.
Console werkt dus nog een beetje :)

Mensen die toch geïnteresseerd zijn kunnen altijd een bodje doen.
Je krijgt de console (geen hdmi) en powerkabel.
Heb ook nog een 20gb hdd liggen indien interesse.

€30 excl. en hij is van jou!
Kan opgehaald worden in Aalst/Teralfene

Marcquez

Legacy Member
sorry, ga ik niet noteren.
Het was vooral bedoeld om samen met de console weg te gaan.

M'n hdd ligt ook ng in Antwerpen op kot en heb niet veel zin om hem daarvoor te gaan halen...

Marcquez

Legacy Member
ja, tot hij groen achter zen oren werd :(
Waarom is dit van belang?

Ronnie86

Legacy Member
die toweltruck doet alleen maar eer schade...

gewoon een xclamp fix en die werkt trug ;)(ik spreek uit ervaring:p)

free up

Marcquez

Legacy Member
heb ondertussen al een nieuwe, en niet veel zin om die xclamp fix te doen.
Drmee dat ik hem wil verkopen aan iemand die dit el wil doen of zo :)

Voor de toweltruck had ik geen beeld meer, maar erna terug wel, dus heeft toch een beetje geholpen ^^

DarkKhen

Legacy Member
Ronnie86 zei:
die toweltruck doet alleen maar eer schade...

gewoon een xclamp fix en die werkt trug ;)(ik spreek uit ervaring:p)

free up

En xclamp niet ofwa? :D
Ongecontroleerde warmte is en blijft altijd slecht voor het materiaal zijn. :D

Ronnie86

Legacy Member
die towel truck "werkt" omda die de xbox heet maakt en een paar verbindingen doet smelten en hopelijk vallen ze goe en dna hebde idd trug ff beeld... maar doet niks aan probleem dus verbindingen lossen trug en weg is beeld .

die xclamps die er inzitten(low budget brol van ms) die buigen door het trillen van de xbox en zo lossen ze hun druk op de cpu en vga chips...

als ge die fix doet zet ge die vast met rondellen en bouten ...
veel xboxen werken trug omda de druk op die chips nie genoeg was en er "geen verfbinding" was.

van die warmte. idd gelijk maar das nie het hoofdprobleem wrm die xboxen tilt slagen eh :)

btw nog ene van tienen. jeuuuj :)

free up en nu ga ik stoppen met zeveren want sebiet sluiten ze deze nog :)

loecasxd

Legacy Member
Hey, ik heb juist hetzelfde probleem maar ik ga eens kijken of je het kan laten maken.
Ik kan het je dan laten weten waar je het kan laten maken. (Free up)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan