Marcquez
Legacy Member
M'n console is plots uitgevallen en kreeg enkel nog geluid, maar geen beeld meer. Na de towelmethode (opwarmen) kreeg ik hem weer aan de praat, maar na een half uurtje spelen krijgt hij dus een groen scherm (graka probleem).
http://www.youtube.com/watch?v=LAskwpwXLNc&feature=related
Dit is naar het schijnt een voorbode op de befaamde RROD.
Console werkt dus nog een beetje
Mensen die toch geïnteresseerd zijn kunnen altijd een bodje doen.
Je krijgt de console (geen hdmi) en powerkabel.
Heb ook nog een 20gb hdd liggen indien interesse.
€30 excl. en hij is van jou!
Kan opgehaald worden in Aalst/Teralfene
http://www.youtube.com/watch?v=LAskwpwXLNc&feature=related
Dit is naar het schijnt een voorbode op de befaamde RROD.
Console werkt dus nog een beetje

Mensen die toch geïnteresseerd zijn kunnen altijd een bodje doen.
Je krijgt de console (geen hdmi) en powerkabel.
Heb ook nog een 20gb hdd liggen indien interesse.
€30 excl. en hij is van jou!
Kan opgehaald worden in Aalst/Teralfene

(ik spreek uit ervaring
)