Archief - tk: battlefield bad company 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

magatsu

Legacy Member
en deze topic dan? Ga jij nu voor elk spel dat apart niet verkocht is een nieuwe thread opendoen? :). Reageer dan eerst maar is in je oude thread voor je een nieuwe opstart :).

Death Dealer12

Legacy Member
magatsu zei:
en deze topic dan? Ga jij nu voor elk spel dat apart niet verkocht is een nieuwe thread opendoen? :). Reageer dan eerst maar is in je oude thread voor je een nieuwe opstart :).

je hebt je bod ingetrokken en aangezien het spel al verhandeld is kan hij daar maar weinig over zeggen.

killo 11

Legacy Member
magatsu zei:
en deze topic dan? Ga jij nu voor elk spel dat apart niet verkocht is een nieuwe thread opendoen? :). Reageer dan eerst maar is in je oude thread voor je een nieuwe opstart :).

Je had maar niet onder de prijs van 30euro moeten bieden zoals er stond.
Ik denk dat hij daarom je bod negeerde, wat ik wel zou verstaan.

magatsu

Legacy Member
Death Dealer12 zei:
je hebt je bod ingetrokken en aangezien het spel al verhandeld is kan hij daar maar weinig over zeggen.


Spel was niet verhandeld, ac 2 wel. BC 2 niet. En op zen minst kan hij zijn topics bij houden en er over discussieren. Onder bieden is nog altijd niet verboden ;). Hij moet dan maar zeggen dat hij niet akkoord is met dat bod, wat normaal gezien wel gedaan wordt ook al is het bod niet aanvaard. Dan weet je waar je 'staat'.

killo 11 zei:
Je had maar niet onder de prijs van 30euro moeten bieden zoals er stond.
Ik denk dat hij daarom je bod negeerde, wat ik wel zou verstaan.

prijs was 30 euro. meeneem. ik bood 25 euro excl verzending. komt neer op 27-28€ in totaal. als hij daar niet op wil reageren ;)

Azimiz

Legacy Member
magatsu zei:
Spel was niet verhandeld, ac 2 wel. BC 2 niet. En op zen minst kan hij zijn topics bij houden en er over discussieren. Onder bieden is nog altijd niet verboden ;). Hij moet dan maar zeggen dat hij niet akkoord is met dat bod, wat normaal gezien wel gedaan wordt ook al is het bod niet aanvaard. Dan weet je waar je 'staat'.



prijs was 30 euro. meeneem. ik bood 25 euro excl verzending. komt neer op 27-28€ in totaal. als hij daar niet op wil reageren ;)

tis den eerste keer datk op dees manier n spel verkoop.
en stopt is me melken, serieus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan