Spel was niet verhandeld, ac 2 wel. BC 2 niet. En op zen minst kan hij zijn topics bij houden en er over discussieren. Onder bieden is nog altijd niet verboden

. Hij moet dan maar zeggen dat hij niet akkoord is met dat bod, wat normaal gezien wel gedaan wordt ook al is het bod niet aanvaard. Dan weet je waar je 'staat'.
prijs was 30 euro. meeneem. ik bood 25 euro excl verzending. komt neer op 27-28€ in totaal. als hij daar niet op wil reageren