Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Walden zei:Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.
Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?
Walden zei:Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.
Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?
wally_wortel zei:Ik zal je een Pm sturen met mijn edresgegevens. Zodra ik dat thuis krijg geef ik u een positieve Itrader (die anderen dan idd kunnen zien) en doe ik de betaling (geef dus ook u reknr via PM aan me)
Tnx
