Archief - TK 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Walden

Legacy Member
Ik verkoop volgende games, allen in goede staat (incl. doos en boekje):

- Brink €12.5

- Fable III €12.5 (Verkocht aan wally_wortel)

- Forza Motorsport 3 (Bundle Copy) €5


Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.

wally_wortel

Legacy Member
Fable 3 14incl

Wel op voorwaarde dat je eerst opstuurt, aangezien je nog geen Itrader hebt ?

Walden

Legacy Member
Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.

Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?

BrotherlyLove

Legacy Member
Walden zei:
Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.

Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?

Na het afhandelen van een trade/verkoop kunt ge de persoon waarmee ge die deal deed een positieve/neutrale/negatieve score geven, waardoor dit op zn itrade profiel komt & mensen nadien kunnen checken of deze persoon betrouwbaar is & hoe mensen over zijn verkoop/ruils reageerden.

wally_wortel

Legacy Member
Walden zei:
Heb hier nog nooit iets verkocht, inderdaad. Het eerst opsturen is voor mij geen probleem. Ik was vergeten te melden dat er voor Fable III ook nog een ongebruikte code voor extra content bij zit, maar dit wijzigt in geen geval de prijs. 14 incl. is goed, wally_wortel.

Handelen we dit verder af via PM? En hoe zit dat dan met die iTrader? Krijg ik punten bij het correct afhandelen van een verkoop en krijgen anderen dat dan te zien?


Ik zal je een Pm sturen met mijn edresgegevens. Zodra ik dat thuis krijg geef ik u een positieve Itrader (die anderen dan idd kunnen zien) en doe ik de betaling (geef dus ook u reknr via PM aan me)

Tnx

Walden

Legacy Member
wally_wortel zei:
Ik zal je een Pm sturen met mijn edresgegevens. Zodra ik dat thuis krijg geef ik u een positieve Itrader (die anderen dan idd kunnen zien) en doe ik de betaling (geef dus ook u reknr via PM aan me)

Tnx

PM verzonden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan